zaterdag 25 mei 2013

Win | Verzorgend douche pakket.

En daar is hij dan.. De eerste win-actie van de Verjaar 9 Daagse. Vanochtend schreef ik al over een goede verzorging van je gezicht. Maar natuurlijk is verzorging voor je hele lichaam nodig.. En daarom kan je vandaag een lekker verzorgend douche pakketje winnen.. x




Het pakket bestaat uit een lekkere scrub gel, een puf en een klein handdoekje.
De scrub is in de geur Milk & Silk en ruikt naar een standaard zeepje. Het handdoekje is lekker klein en als deze nat word, word hij groter. Verder nog een leuke puf-spons wat je huid ook lekker zacht maakt.


Wat je moet doen om kans te maken op deze prijs is niet veel;
- Volg op Bloglovin' en/of GFC.
- Volg me op Twitter.
- Laat een reactie achter.

Meedoen kan tot 12 juni 2013. Doen jullie mee?

7 opmerkingen:

  1. leuke winactie! ik doe niet mee, maar succes aan alle deelnemers!

    LOVE,
    ♥ ♥ ♥

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Heb je voor alle winactie twitter nodig???

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Nee hoor! Bij de volgende actie zijn weer andere voorwaarden. :)

      Verwijderen
  3. Leuke winactie!
    Ik volg je op twitter en bloglovin!

    Volgens mij staat mn email er alleen niet goed in, dus hier;
    tessa.vandermeulen@hotmail.com

    succes! xxxTessa

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Leuke winactie, ik doe graag mee!
    Ik volg je op twitter en bloglovin.
    Email: lie-ying_wu@live.nl

    Xx

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Ik doe mee!

    sepia@home.nl

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor je reactie en hopelijk tot snel!