zaterdag 11 mei 2013

Win | Uitslag Groupon waardebon.

Hier op xminimuis kon je afgelopen weken een leuke waardebon winnen voor Groupon. Hiermee kan je leuke uitjes kopen. De win-actie is inmiddels verlopen en vanmiddag maak ik de winnaar bekend.. Klik verder voor de uitslag. x



**Over de uitslag van de win-actie kan niet worden gecorrespondeerd.**

Veel mensen deden er niet mee, dus voor degenen die mee deden des te meer kansen.. Ik heb weer met de fruitmachine gewerkt. Deze keer geen printscreen, omdat door het kleine rijtje niet alle namen er op stonden.

En dan kan ik nu eindelijk de winnaar feliciteren.. Gefeliciteerd Naomi!

Stuur een mailtje naar xminimuis@hotmail.com, met daarin een e-mail adres waarop ik je kan bereiken. Je hebt tot 23 mei 2013 om te mailen, anders kies ik een andere winnaar. Ik mail je zo snel mogelijk de code van de waardebon en dan kan je hem gebruiken. 

4 opmerkingen:

  1. Gefeliciteerd Naomi!

    Beetje jammer dat ik niet heb gewonnen. Dan maar weer bij de volgende win-actie.

    x

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor je reactie en hopelijk tot snel!