donderdag 30 mei 2013

Win | Nail art pakketje. (+mini update)

Pfff, wat een drukke week! Deze week is er feest in het plaatselijk zwembad, waar ik vrijwilliger ben en hiernaast ook nog school.. Ik heb gewoon geen tijd om te bloggen.. Om dat nog even goed te maken, heb ik weer een win-actie voor jullie.. Vandaag kan je weer wat met nagels winnen; vandaag een nail art pakketje. Klik verder om te zien wat je kan winnen. x



Vandaag kan je een setje stripers winnen, een 4-stappen vijl en een gewone handige vijl voor in bijvoorbeeld je tas. Tialda heeft een keer een review geschreven over deze stripers, die kan je hier vinden.


Omdat sommige mensen bepaalde dingen niet hebben, heb ik een lijstje gemaakt met voorwaarden. Hier uit kan je drie dingen kiezen om mee te doen. Als je meer dingen kiest, maak je ook meer kans. Laat hier onder in een reactie achter met wat je hebt gedaan om kans te maken.
- Volg mij op Bloglovin.
- Volg mij op GFC.
- Volg mij op Twitter.
- Volg mij op Instagram.
- Volg mij op Youtube. \

Doen jullie mee? Meedoen kan tot 20 juni 2013.

3 opmerkingen:

  1. Wat een leuk pakketje! Ik doe graag mee en volg je op bloglovin :)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik doe mee! Ik volg je op GFC, Twitter, Instagram & Youtube :) Die stripers zien er echt gaaf uit.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hee jij hebt ook een leuke blog. Ik kijk op best veel blogs omdat ik veel bezig ben met nagels etc. Ik ga zeker vaker op je blog kijken en jij hebt ook leuke winacties. Ik doe ook mee. Hele leuke winactie. Ik volg je op Bloglovin, Twitter en Youtube.

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor je reactie en hopelijk tot snel!