zondag 26 mei 2013

Win | Nagelverzorging cadeau pot.

Vanochtend konden jullie al een DIY lezen voor een cadeaupot en ik ben zelf ook aan de slag geweest. Mijn DIY van vanochttend was niet zo'n succes, maar ik heb wat nieuwe dingen gekocht om er bij te doen en die kunnen jullie vandaag winnen! Kijk verder voor de inhoud en voorwaarden. x



Vanochtend zag je al een kleine preview van wat er in de pot zou zitten, maar ik vond hem nog wat leeg en niet zo leuk, dus heb nog wat leuke dingen toegevoegd. En nu kan je dus de hele pot winnen.


In de pot zitten leuke dingen om je nagels mee te verzorgen, zoals een 4 kanten vijl, een gewone kleine vijl en wattenschijfjes voor de verzorging. En dan nog een nagelverharder, een leuke nagellak en nagellak remover pads. Oohja en ook nog een nagelknipper! Hiermee kan je je nagels van top tot teen verzorgen!

Wat moet je doen om kans te maken?
- Volg mij op Bloglovin of GFC.
- Volg me op Instagram of Youtube
- Laat een reactie achter met daarin de dingen die je hebt gedaan. 

Je hebt tot 13 juni 2013 om mee te doen aan deze actie. Doe jij mee?

6 opmerkingen:

  1. Wat een leuke winactie! Ik doe mee :) Ik volgde je al via bloglovin' en nu ook via Instagram (Veratcob) :D Ik ben benieuwd!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik doe ook mee. Gedaan: Bloglovin' en YoutTube.

    sepia@home.nl

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Leuk! Ik doe mee, ik volg je via GFC & Bloglovin' en ik volg je op Instagram & Youtube! xC

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Leuke winactie! Ik volg je op Bloglovin en Youtube.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Leuk Sanne! I'm in :) Ik volg je op Bloglovin, youtube en Twitter (ookal telt die misschien niet mee) xx Thirza :3

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Leuk Sanne! I'm in :) Ik volg je op Bloglovin, youtube en Twitter (ookal telt die misschien niet mee) xx Thirza :3

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor je reactie en hopelijk tot snel!