vrijdag 17 mei 2013

Tag | And that's who I am.


Het is alweer een tijdje geleden dat ik een tag heb gedaan en aangezien er sinds kort weer een nieuwe tag rond gaat, vond ik het tijd voor een nieuwe. Ik ga vandaag de And that's who I am tag doen. Er is een Tumblr account die net zo heet (klik) en hiervan haal je plaatjes om wat over jezelf te vertellen. Eigenlijk redelijk simpel maar ook best persoonlijk.. x




Het enige goed georganiseerde is mijn school en blog gedeelte op mijn laptop. Kuch.


En dan vooral de toekomst. Ik doe nu wel een opleiding die ik leuk vind, maar of dit het nou is.. De meeste dingen die ik wil zijn niet haalbaar. 

Vooral met horror films, ik slaap nooit meer.




Dit zou eigenlijk iedereen moeten doen, maar ik weet dat dit tegenwoordig niet meer zo is. 


Mijn vrienden kennen mij erg goed, omdat ik eigenlijk redelijk weinig geheimen heb. Weinig eigen geheimen, met die van vrienden ben ik echt een gesloten boek. 





Gaan jullie deze tag ook doen? Of hebben jullie hem al gedaan?

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Bedankt voor je reactie en hopelijk tot snel!