maandag 27 mei 2013

Shoplog | Low budget Kruidvat shopping.

Afgelopen week was ik even in de stad. Ik ging even snel door de Kruidvat en ging eens 'low-budget-shoppen'. Iets wat ik echt vaker moet doen. Ik ben laatst mijn baan kwijt geraakt en heb inmiddels wel een nieuwe baan, maar heb daar nog geen loon van gekregen. Mijn bankrekening was dus niet de hoogste afgelopen maand.. Normaal koop ik flink wat spul wat ik eigenlijk niet altijd gebruik en ook mocht ik van mezelf alleen maar low-budget dingen kopen en daar heb ik me redelijk aan gehouden. x




Ik heb maar vijf dingetjes gekocht en was in totaal zo'n €6,50 kwijt. Eigenlijk is mijn streven om telkens het aantal producten hoger te laten zijn dan het aantal euro's dat ik uitgeef. Nog niet gelukt, maar het is een begin.
Ik begin met de kauwgom. Ik vind het lekker om kauwgom bij me te hebben en zag deze in de voordeelbak liggen. Voor €2,50 een grote pot met 45 stuks. Goedkoper is er, dat weet ik, maar ik vind een pot handiger omdat van die pakjes vaak open scheuren bij mij.
Ook hier alvast het kwastje, waar ik een losse foto van ben vergeten. Ik zag deze eyeliner kwast in de voordeelbak liggen voor €1,59. Ik had nog geen scheef afgesneden eyeliner kwast, alleen een gewoon dun kwastje, dus dit wou ik ook wel eens proberen. Eens zien of dit lukt..


Ook zag ik deze haar 'haar masker shots' liggen. Het zijn 1 minuut maskers en ik had ze nog niet eerder gezien of er iets over gelezen. Ik ga ze zeker proberen en vergelijken. De Dove versie was €1,29 en de Kruidvat versie was €0,99, maar hier ging 50% vanaf omdat ik blijkbaar een korting had staan op mijn Voordeelkaart.


Ook wil ik nog steeds graag wat bruiner zijn voordat de echte zomer begint. Gewone zelfbruiner is redelijk duur en ik las wat reviews dat deze ook goed waren. Let's try it out! Ik kocht deze twee doekjes voor €0,79.

Binnenkort dus weer de test of low-budget producten het ook prima doen. Waar zijn jullie benieuwd naar?

2 opmerkingen:

Bedankt voor je reactie en hopelijk tot snel!