donderdag 2 mei 2013

Shoplog | Koopzondag.

Afgelopen zondag was het koopzondag. Ik besloot met een vriend de stad in te gaan omdat hij nog wat kleren nodig had en ik maar mee moest. Meestal is het op zondag niet zo heel druk, maar vandaag was dat wel anders. Terwijl we zijn spullen zochten, kwam ik stiekem ook leuke dingen tegen.. Ik had me nog zo voorgenomen om (bijna) niks te kopen, maar natuurlijk is dat mislukt.. Klik verder voor de, niet zo al te grote, shoplog. x


C&A:
Korte broek; €19,90
Als eerste zag ik dit leuke broekje! In mijn vorige shoplog was ook al een korte broek te zien, maar in mijn haar door de jaren heen, zag ik dat ik een bepaalde broek al bijna 7 jaar heb.. Dus die gaat nu weg en deze komt erbij! Vooral de studs vind ik erg leuk net als de scheuren. Daar zit trouwens niks achter, alleen bij de bovenste de zak. 

Op=Op Voordeelshop:
Dove Invisible Dry deodorant; €2,75 p/s, 2 voor €5,-
Ik was bijna door mijn deodorant heen en zag deze staan bij de Op=Op. Hier zijn altijd leuke aanbiedingen en hier kan je producten veel goedkoper kopen. Achteraf snap ik waarom ik mijn vorige niet kon vinden, omdat ik bij Dove zocht, maar mijn vorige van Rexona was.. Oeps..

Xenos:
Klein prullenbakje; €1,99
Bij de Xenos zag ik dit leuke prullenbakje, ik had mijn prullenbak maar bij mijn beautykast gezet, maar nu had ik geen prullenbak weer bij mijn bureau. Ik kocht dit kleine bakje voor de rotzooi maak als ik mijn make-up er af haal. 


Kruidvat:
Kruidvat 2 in 1 shampoo; €1,29
Essence Nail Polish Remover Passievrucht-aardbei; €0,90
Kruidvat nagellak remover potje; €2,49
Essence Mascara's: beide rond de €2,50
Omdat ik nu vaker zwem, wou ik graag een shampoo voor na het zwemmen. Om nou een shampoo en conditioner mee te nemen zag ik niet zo zitten, dus ik kocht deze goedkope 2 in 1 shampoo van Kruidvat eigen merk, die ik bijvul in reisflesjes. 
Ook was mijn nagellak remover bijna op, dus kocht ik deze twee. Een met 'een lekker geurtje' en het inmiddels welbekende nagellak remover potje. Je dipt hier je vinger in en je nagellak is er af. Het leek me leuk om dit te proberen. 
Ook was er een leuke Kruidvat Voordeelpas actie, waarbij je 1+1 gratis had op het hele Essence assortiment. Ik kocht twee mascara's. De Get Big Lashes Crull en ik weet niet meer hoe de oranje heet..

Waar willen jullie snel een review van zien?

4 opmerkingen:

  1. Leuke koopjes! en die korte broek is gaaf!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Leuke shoplog! Vind je spijkerbroekje erg gaaf voor de zomer!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. leuke aankopen! love die studs op je short! :D

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor je reactie en hopelijk tot snel!