zaterdag 18 mei 2013

Review | Yves Rocher Repair haarproducten.


Alweer een tijdje geleden konden jullie in mijn shoplog zien dat ik bij Yves Rocher twee haar producten had gekocht uit de Réperation lijn. En ook stond de shampoo al in mijn favorieten. Mijn haar is altijd snel statisch en helemaal met de winter die maar niet stopte. Hierdoor kwam vaak mijn wollen sjaal langs mijn haar en poef! Statisch! Ik had al een anti-pluis masker, maar dat werkte niet echt. Vandaag een review van deze haarshampoo en olie van Yves Rocher. x



Volgens Yves Rocher: Het haar is lichter en luchtiger. Verrijkt met herstellende babassu-olie en macadamia-olie die de hoofdhuid voedt. Deze olie heeft een heel bijzondere, verzorgende werking. Zonder siliconen.

Toen ik deze olie kocht, had ik verwacht dat je hem onder of na het douchen moet aanbrengen, maar toen ik  het flesje wat beter ging lezen, zag ik dat je het voor het douchen in moet brengen. 
Als je hem aanbrengt, word je haar eerst wat 'touwtje'-haar, alsof je het in geen weken hebt gewassen. Je moet het dan een kwartiertje in laten trekken en dan uitwassen. Je moet goed de shampoo verdelen en misschien wat extra veel nemen, aangezien het soms wat moeilijk uit je haar te krijgen is. Maar het effect mag er wezen..
Je moet het over je hele haar verdelen, maar maakt het niet veel sneller vet de dagen later. Je haar ziet er goed verzorgd en gevoed uit en is een stuk minder statisch! Het enige nadeel is dat het aanbrengen en uitwassen wat vies aanvoelt.  

De herstellende haarolie (150ml) is te koop bij Yves Rocher voor €6,95 (normaal €9,90).

Volgens Yves Rocher: Het haar is lichter en luchtiger. Pluspunt: een verpakking van 300 ml. Zonder siliconen. 

Ik begon met deze shampoo te gebruiken en ineens waren mijn bad hair days voorbij! Ik heb hierna nog een keer een oude shampoo geprobeerd en gelijk was mijn haar weer ontploft en zat het niet goed. Ik kan echt niet meer zonder! Mijn haar is wel weer iets zwaarder, maar dat heb je meestal met repair producten. 
Het is een redelijk grote verpakking en hij is zuinig in gebruik. Je hebt weinig nodig. Hij maakt je haar niet snel vet en ik ga hier zeker weten nog meer flessen van kopen. 

De voedende en herstellende shampoo is te koop voor €4,15 (normaal €5,90).

In deze lijn is ook nog een conditioner en haarmasker te koop. 

Kenden jullie deze producten al? En hebben jullie eigenlijk ook een favoriete shampoo?

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Bedankt voor je reactie en hopelijk tot snel!