maandag 20 mei 2013

Review | Smoothie; onder de douche.

Laatst waren mijn facewash en scrub opgeraakt die ik afwisselend onder de douche gebruikte. Eigenlijk waren ze beide wat te ruw, dus ik kocht geen nieuwe. Maar na een tijdje ontdekte ik telkens wat meer onzuiverheden. Ik kocht weer een nieuwe in de hoop dat het zou helpen. Ook was alweer een hele tijd geleden mijn laatste werkdag bij de AH en daar kreeg ik een pakketje met een lekkere douchegel. Dus voor vandaag een review met een scrub en douchegel. x



Essence My Skin 4 in 1 Cleansing Cream. Geschikt voor alle huidtypes. Pomegranate & Bamboo. Te koop bij de drogisterij voor €2,49. 
Ik was dus op zoek naar en niet al te ruwe scrub, die ook niet al te duur was. Ik gebruik een scrub graag onder de douche en deed dat laatst ook. Eigenlijk begon het al redelijk snel te branden en voelde hij redelijk ruw. Ik geloof sowieso al nooit zo in 'alle huidtypes'-producten aangezien een vette huid toch wat heel anders nodig heeft dan een droge huid. Hij is erg ruw, maar helpt wel tegen onzuiverheden. Ik zou deze vooral aanraden voor mensen met een niet heel gevoelige huid. 

Palmolive Aroma Therapy Warm Vanilla douchegel. Te koop bij drogisterij en supermarkt voor ongeveer €2,50. 
Ik dacht eerst dat dit vooral een wintergeurtje zou zijn door de vanille. Hij ruikt ook 'warm', maar ik vind hem wel erg lekker! Ik hou erg van de geur van vanille, deze geur is trouwens niet erg aanwezig. Een subtiel zoet vanille luchtje, dat ik erg lekker vind. Hij is lekker rustgevend, wat ook het doel is van deze lijn en tja, hij maakt goed schoon? Wat kan je meer over douchegels zeggen?

Kenden jullie deze twee producten al?

2 opmerkingen:

  1. Lekker hoor! Ik gebruik nu een scrub van de Action die was maar een euro ofzo. Een hele grote pot en hij is lekker zacht voor je huid! Misschien een aanrader ;)

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ik ken wel een goede voor je lichaam, maar heb nog geen voor mijn gezicht gezien daar..

      Verwijderen

Bedankt voor je reactie en hopelijk tot snel!