zaterdag 18 mei 2013

Personal | What's in my sportbag.



Sinds kort heb ik een nieuw voornemen; mijn maandag ochtend wakker worden met behulp van baantjes zwemmen. In een openlucht zwembad zelfs. Natuurlijk heb ik dan nu ook een sporttas die ik standaard mee neem als ik ga zwemmen. Vandaag ga ik jullie daar de inhoud van laten zien. x



Dit is de tas die ik mee neem. Ik heb hem al redelijk lang. Het is een tas die je bij Only kan halen voor ongeveer €2,50 volgens mij. Dit is nog een uit de oude collectie. Ze zijn er nu alleen nog in effen kleuren en van een andere stof.


Een blik in mijn tas. Normaal zitten er ook nog twee handdoeken en mijn bikini in. Verder nog een flesje water, pakje zakdoekjes, een muesli reep, mijn borstel en mijn make-up tasje. Ik neem nooit te veel mee, omdat ik eigenlijk nooit een kluisje neem. Hoe meer je mee neemt, hoe meer er gestolen kan worden. Alhoewel, 's ochtends zijn er vooral oudere mensen die ik niet zo snel wat zie stelen..


De inhoud van mijn make-up tasje is niet alleen make-up. Ik bewaar hier ook altijd mijn sleutels en andere belangrijke dingen in. Ook heb ik hier dingen in 'voor het geval dat', zoals maandverband en tampons. En ook altijd een reserve elastiekje. Verder is het wel vooral make-up. Ik heb hier een dagcréme in, in een pompflacon, dit vind ik handiger dan een potje. Verder een stick deo van Rexona, een klein flesje 2 in 1 shampoo, een mascara van Essence, een oogpotlood van Action, wattenstaafjes en een spiegeltje. Ik maak me meestal niet op in het zwembad, meestal doe ik dit thuis, maar als ik snel door moet, is dit altijd handig.

Wat hebben jullie in je sporttas?

Geen opmerkingen:

Een reactie plaatsen

Bedankt voor je reactie en hopelijk tot snel!