zondag 19 mei 2013

Personal | My diary; week 19/20.

Het is alweer twee weken geleden dat ik een My diary heb gemaakt en dat betekend dat het weer tijd is voor een nieuwe! Hierin vertel ik om de week hoe mijn afgelopen twee weken er uit zagen door middel van foto's die ik heb gemaakt en op Instagram heb geplaatst. Twee weken geleden was het nog lekker warm, maar nu zitten we weer tussen de regenplassen met een lange broek aan.. Zucht, zal het ooit echt zomer worden? Hopelijk in mijn volgende My diary wat meer zomerfoto's, maar nu eerst de foto's van deze weken! x



 
Twee weken geleden was het lekker weer en ik at buiten. De hond lag verstopt onder de tafel op de loer voor als ik wat zou laten vallen. 
Omdat we de zomer wat in onze bol hadden gingen we op school Damaru luisteren; 'ik heb een tuintje in mijn hart maar alleen voor jouuuu!'.

 
Onze hond gaf zichzelf een facepalm. Hij kon het niet meer aan, oh my dog. 
En na een drukke week gezellig op de bank met vriendjelief relaxen. 

 
Afgelopen zondag op moederdag gingen we uit eten, bij een multi-culti restaurant bij ons in de buurt (pizza, poffertjes, patat en sushi, ze hebben alles!) en daar had ik mijn 'sushi-ontmaagding'. Ik had nog nooit sushi gehad en dit was de eerste keer. Het is niet vies, maar laten we zeggen dat ik liever een stuk pizza heb.. Nu hoorde ik ook van de anderen dat deze niet zo lekker was.
En omdat ik afgelopen maandag vrij was door een studiedag, besloot ik maar even goed bezig te gaan met school. Websites maken, hoezee.

 
Ook ging ik bezig met wat vernieuwen voor xminimuis. Volgende week bestaat mijn blog alweer twee jaar! En ik wil wat nieuws.. Bereid jullie dus maar voor.. 
Voor kunstgeschiedenis moesten we de Mona Lisa tekenen, maar dan met ons eigen gezicht. Dit was het begon. Ik was vooral trots op het haar. 

 
Ik ben niet zo goed in gezichten tekenen.. Nadat eindelijk de ogen waren gelukt, moest mond nog. Ik zag een soort tutorial op internet, maar had hem wat te groot geschat.. Muppet-mond!
En dit was dan het eindresultaat. Mijn Mona Sanne. Ik weet dat het voor geen meter lijkt en geen neus heeft (dat lukte al helemaal niet), maar ik ben toch best trots.

Hoe zagen jullie afgelopen twee weken er uit?

1 opmerking:

Bedankt voor je reactie en hopelijk tot snel!