zondag 5 mei 2013

Personal | My diary; week 17/18.



Het is alweer twee weken geleden dat ik een My diary had gemaakt, dus het is weer tijd voor een nieuwe! Twee weken geleden hadden we niet echt veel te doen op school, omdat we alle opdrachten al in de toetsweek hadden gemaakt en natuurlijk is je concentratie ook wat weg, als je je bedenkt dat je bijna vakantie hebt! Klik verder voor de foto's en het verslag van afgelopen weken. x



 
Twee weken geleden is ons plaatselijke zwembad weer open gegaan. Mijn vader werkt hier en nam deze nieuwe Magnum mee; No 1 First Kiss Crème Brulee. Njom njom njom! 
Ik zette deze foto op Instagram als voorafje van het 'mijn kapsels door de jaren heen' artikel. Had je hem nog niet gezien? Dan kan je hem hier bekijken. 

 
Verveling op school. Een vriendin van me was aan het tekenen. Een portretje van iemand die 'ppprrr ik ben perry' zegt, net als zij vaak genoeg doet, en een portret van mij. Ben ik niet mooi?

 
Op school moesten we bezig met ons webportfolio voor interactief. Hij komt niet echt op internet, maar word wel als een website gemaakt. Hier komen al onze opdrachten op, zodat het voor de leraren overzichtelijk is. 
Ook had ik een YAY-momentje. Ik werd namelijk heel onverwachts gebeld of ik op sollicitatie wou. Ik kon dit niet tweetten, omdat Twitter er uit lag, dus tweette ik deze foto. 

 
Ik pakte laatst deo uit mijn tas en toen kwam ik er achter dat hij nogal matchte met mijn nagels! Lachen!
Ook was het 'Taal en rekendag' bij ons op school, de vrijdag voor de vakantie. Wij besloten te gaan scrabbelen aangezien je dan woorden moet leggen (nederlands) en je moet de punten optellen (rekenen). 

 
Ik werd door mijn vader gevraagd om een poster voor zijn werk te maken (twee banen), ineens stond de poster op de ene site en overal op Facebook. Hoezee! 
Ik ging mijn parfum wat beter neerzetten, omdat ik een nieuwe had en ik kwam er achter dat ik eigenlijk best veel had.. 12 flesjes.. Pfoe! Beetje overdreven. Ik draag hier ongeveer 5 van erg vaak. Minder dan de helft dus.. Oeps! 

 
En natuurlijk was het Koninginnedag! Tijd om mijn Bavaria jurkje van het WK van vorig jaar weer aan te trekken! Jammer genoeg was het één maat en is hij van boven wat te breed (of ik heb daar gewoon wat te weinig.. Ahumm..). Ik was niet van plan om naar buiten te gaan deze dag..
En het werd steeds lekkerder weer en onze hond en kat lagen beide weer bij het raam in de zon. De kat onder de tafel op de stoel en de hond er voor. Soms vallen ze elkaar aan, maar nu was er even een wapenstilstand.. 

Hoe zagen jullie afgelopen twee weken er uit?

Geen opmerkingen:

Een reactie plaatsen

Bedankt voor je reactie en hopelijk tot snel!