zondag 12 mei 2013

Personal | Moederdag.

Het is weer zondag.. En niet zo maar een zondag.. Het is weer de tweede zondag van mei. En dat betekend; Moederdag! De dag om onze moeders in het zonnetje zetten als bedankje dat ze ons op de wereld hebben gezet en al ons gehuil aan hebben gehoord als we eten wouden of weer eens onze behoeftes niet in konden houden. Vergeten? Waarschijnlijk zitten de meeste van jullie niet meer op een school waar je gewoon je cadeautje maakt, zodat je altijd een klaar hebt..En ook zijn de winkels natuurlijk dicht op zondag.. Geen nood, ik heb voor jullie de last minute tips. Klik snel verder! x



Ontbijt op bed. Misschien een beetje afgezaagd, maar kom op, wie houd er nou niet van? Als je toevallig ook nog weet wat je moeders favoriet is, is dat natuurlijk altijd handig. Maar je kan altijd wat beter uitpakken. Kijk rond wat jullie in huis hebben en probeer er wat lekkers van te maken. Mooi bloemetje, uit de tuin desnoods, erbij en klaar! Houd je moeder meer van uitslapen? Maak dan een leuke brunch!

Wees creatief. Maak een kaart, poster, boekje, wat dan ook. Wees creatief en laat haar zich speciaal voelen. Ben je goed met potloden en papier? Teken iets moois! Ben je beter op de computer met ontwerpen? Maak daarmee wat leuks en print het uit op mooi papier! Een ontbijtje is misschien leuk, maar dit kan ze ten minste bewaren.


Zoek heel internet af naar kortingcodes/bonnen en maak een 'korting boekje'. Welke moeder houd nou niet van wat extra geld over aan het eind van de maand? Op internet zijn genoeg bonnen en codes te vinden. Print ze uit en plak ze in een leuk zelfgemaakt boekje. Maak het niet al te mooi, want ze moet ze er waarschijnlijk wel uit scheuren wil ze ze kunnen gebruiken..

Zoek op internet naar leuke/simpele recepten voor iets lekkers. Voor sommige dingen heb je erg weinig ingrediënten nodig, maar krijg je toch wat lekkers. Wij hebben meestal in de kelder nog kant en klaar pakketten staan die mijn moeder dan haalt en vervolgens weer vergeet, waardoor ze de helft van de tijd over datum raken. Hier kan je ook een van gebruiken!


En natuurlijk kan je ook nog de standaard verwendag. Wie kent het niet; je moeder de hele dag in de watten stoppen. Lekkere maskertjes, lekker eten, lekker relaxen. Zij dan. Wij niet.
Of je zorgt gewoon dat je altijd wat cadeautjes achter hebt liggen 'voor het geval dat'. Zo heb ik vaak dingen die ik zelf niet gebruik in mijn back-up box, maar mijn moeder kan dit nog prima gebruiken!

Hoe gaan jullie je moeder verwennen vandaag?

2 opmerkingen:

  1. Ze krijgt straks lekker een ontbijtje!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wij gaan vanmiddag lekker hightea-en, ik maak alles zelf :)! Ik heb een enorme bos bloemen gekocht en een leuke dvd box dus mam wordt lekker verwend! Veel plezier vandaag!

    Als je het leuk vindt, ik organiseer vandaag een linkparty op mijn blog! Dit houdt in dat je reclame mag maken voor de 3 leukste artikelen die je afgelopen week geschreven hebt inclusief een foto en een link naar jouw blog! Tof toch?:D Bij deze ben je van harte uitgenodigd om mee te komen 'feesten'!

    Liefs Rosie

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor je reactie en hopelijk tot snel!