zaterdag 11 mei 2013

Personal | Looking for some inspiration - update.

Stilte, stilte, stilte.. In mijn vorige update liet ik al weten dat ik niet meer zo veel inspiratie had en mensen die mij volgen op Twitter, hadden misschien ook al door dat ik niet helemaal fit was deze week. Vandaag weer even een update, want volgens mij is het daar wel weer tijd voor.. Even een update over de dingen die in de vorige update stonden en ook wat nieuwe dingen.. x



Hoe het gaat met mijn goede voornemens: 
In de vorige update konden jullie al lezen dat ik een nieuw goed voornemen had; elke maandag ochtend baantjes zwemmen. Drie weken geleden zou ik al beginnen, maar zoals jullie al konden lezen, was de eerste keer mislukt door weinig slaap. Maar afgelopen twee weken is het prima gegaan! Ik ben twee weken geleden begonnen en het lukt goed! De eerste keer was wel wat vermoeiend, in de meivakantie poeh poeh, en ik kreeg wat last door mijn schouders en had de volgende dag redelijk spierpijn, maar afgelopen maandag is het redelijk goed gegaan. Ik heb bijna een half uur gezwommen, terwijl ik het de eerste keer maar een kwartiertje volhield. Ik ben toch redelijk trots.
Vakantie:
Yaay, ik heb een soort vakantie! Hemelvaartsdag is hij begonnen: we hadden natuurlijk allemaal vrij en vrijdag deed ook nog mee. En nu heb ik aanstaande maandag ook nog vrij door een studiedag van de leraren van mijn afdeling. Even toe aan wat ontspanning, wat ik echt nodig had.
Mijn inspiratie is nog steeds wat weg en begint steeds weer wat meer te worden. Ik hoop dat ik nu gewoon even dagelijks kan zitten, inspiratie op zitten te doen.

Vermoeidheid:
Sinds iets minder dan een week slik ik één medicijn minder. Ik moest dit slikken, omdat er wat mis wat gegaan met de verzending en hierdoor mijn medicijnen een maand te laat binnen had. Dit waren een soort pillen die volgens mij meer gericht waren op de pfeiffer die ik had. Deze waren voor één maand en zijn nu op. Sinds ze op zijn, heb ik bijna elke dag na school een inkakker. Ik plof neer op de bank en kom er tot het eten niet meer vanaf. Ik val telkens bijna in slaap en ben gewoon super moe. Het kan ook best door het weer komen, maar we gaan hier nu een oplossing voor zien te zoeken.

Tumblr_m4gfwnv5n81rwyq87o1_500_large

Feest:
Nog maar een paar nachtjes slapen en dan ben ik jarig! Twee keer eigenlijk een beetje! Op 23 mei bestaat xminimuis alweer twee jaar en dan nog 9 nachtjes en dan ben ik jarig! 1 juni om precies te zijn, word ik eindelijk 17 jaar. Wat klinkt dat al oud.. Ik ben al bezig geweest met wat leuke dingen die in die dagen voorbij kunnen komen..

Hoe gaat het met jullie?

3 opmerkingen:

  1. Had jij medicijnen voor je pfeiffer? Wat voor dan eigenlijk? :o

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ik heb een andere vorm van Pfeiffer en heb hier scans voor gehad. Het was toen voor een groot deel weg en ik heb nu vooral pillen met bepaalde stoffen die mijn lichaam hierdoor minder heeft. Ik weet de namen er zo niet van.

      Verwijderen
    2. A oke thanks voor je antwoord iig :)

      Verwijderen

Bedankt voor je reactie en hopelijk tot snel!