vrijdag 24 mei 2013

Personal | Intro Verjaar 9 Daagse + NIEUWE GROUPON WINNAAR!

Gisteren konden jullie al lezen dat xminimuis twee jaar bestaat en ik zelf ook bijna jarig ben. Hierom vier ik een Verjaar 9 Daagse. In deze blogpost vertel ik wat het nou eigenlijk inhoud en wat de regels zijn. Ook heeft de winnaar van de Groupon-actie zich niet gemeld, dus hier kan je vandaag ook de nieuwe winnaar vinden.. Klik snel verder om te zien of jij het bent.. x


Wat is de Verjaar 9 Daagse?
De Verjaar 9 Daagse loopt van 23 mei 2013, de verjaardag van xminimuis, tot en met 1 juni 2013, mijn eigen verjaardag. In deze dagen komen er verschillende leuke acties online, waarmee je leuke dingen kunt winnen. De win-acties zijn erg verschillend, dus houd xminimuis zeker in de gaten.
Er komen geen extra blogposts, doordeweeks blijft het bij één blogpost per dag en in het weekend zijn het er twee. Dit komt omdat ik nog wel aan school en andere dingen moet denken.

De regels.
- Bij elke actie staan voorwaarden waar je aan moet voldoen om kans te maken op de prijs.
- Bij elke actie staat een datum waarvoor je je kan inschrijven. Als ik de winnaar bekend maak, heb je nog 10 dagen om je te melden. Als je je in deze tijd niet meld, moet ik een andere winnaar kiezen.
- Ik zeg het met elke actie waarschijnlijk weer; over de uitslag word niet gecorrespondeerd. Ik doe dit met behulp van een fruitmachine of als daar te weinig mensen voor zijn kies ik zelf en kijk ik vooral vaste en langere volgers.


De nieuwe winnaar van de Groupon actie:
De vorige winnaar kon zich tot gisteren melden en heeft dat niet gedaan. Daarom heb ik vandaag een nieuwe winnaar gekozen. De nieuwe winnaar is... Dewi! 
Je hebt tot 3 juni om een mailtje naar xminimuis@hotmail.com te sturen met daarin een e-mail adres waar ik je op kan bereiken zodat ik je de cadeau code kan toesturen.

Volg me alvast op Bloglovin om niks te missen van de Verjaar 9 Daagse. 

1 opmerking:

  1. oh, superleuk! ik stuur je meteen een mailtje! happy blogversary! ben benieuwd naar de winactie!

    liefs,
    dewi

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor je reactie en hopelijk tot snel!