donderdag 23 mei 2013

Personal | Hieperdepiep hoera, xminimuis is 2 jaar!

Hieperdepiep hoera, xminimuis is 2 jaar! Het is vandaag alweer twee jaar geleden dat ik mijn eerste blogpost schreef. Vooral afgelopen jaar is mijn blog erg gegroeid en ik hoop nog veel meer te groeien. Voor deze week heb ik wat leuke dingen in de planning staan, want de foto hiernaast verklapt het misschien al; de verjaar 9 daagse, want over 9 dagen vier ik mijn 17e verjaardag! x

23 mei 2011 kwam mijn aller eerste blogpost online op internet. Een voorstel blogpost die je hier kan lezen. Eerst blogde ik twee keer in de week over nagels, fashion en wat persoonlijke babbeltjes. Vanaf begin juli probeerde ik dagelijks te bloggen, wat nu nog steeds niet altijd lukt. Ook werd het sinds toen steeds meer beauty bloggen.

Nog steeds krijg ik vaak de vraag of hoe ik ooit op de naam xminimuis ben gekomen. Ik heb dit al meerdere keren uitgelegd, maar zal het nog één keer doen. Vlak voordat ik aan deze blog begon zou ik met twee vriendinnen een soort comedy youtube kanaal maken en na even denken zei ik voor de lol; het kaasblokje. En dat werd het. (Nooit wat geworden trouwens..) Ik wou toen ook een nieuwe persoonlijk youtube kanaal. En als je aan kaas denkt, is de connectie met een muis snel gelegd. Ik had dus het Youtube kanaal al en toen begon een vriendin van me deze blog. Dat vond ik ook erg leuk en omdat ik al een Youtube kanaal had dat zo heette, heb ik de blog ook zo genoemd. 
Ik heb er een tijdje over nagedacht om het te veranderen, maar toch maar niet, omdat iedereen dit nu kent en ik zo nog wat vrijheid heb met bloggen en niet over één bepaald onderwerp hoef te bloggen.


En dan nu meer uitleg over de Verjaar 9 Daagse.. Over 9 dagen vier ik mijn eigen 17e verjaardag. Voor aankomende 9 dagen heb ik wat leuke acties klaar staan en ook wat leuke andere dingen.. Hier komt morgen meer informatie over..

Blijf xminimuis dus deze week in de gaten houden. Volg me op Bloglovin om niks te missen!

3 opmerkingen:

  1. "23 mei 2010 kwam mijn aller eerste blogpost online op internet" Dan is je blog toch 3jaar? Liefsx
    PS: doe je mee met mijn winactie?

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Je maakte me even in de war, maar de eerste was in 2011.

      Verwijderen

Bedankt voor je reactie en hopelijk tot snel!