woensdag 1 mei 2013

Nails | Dotting tools.

Alweer een hele tijd geleden was bij ons in de buurt de beurs Vrouw!. Hier kocht ik mijn eerste echte dotting tools. Ik had ze al vaker voorbij zien komen op andere blogs, maar meestal waren ze daar via Ebay gekocht. Zelf doe ik niet aan internetbankieren, dus ik kan niet makkelijk internet shoppen, maar vandaag een review van welbekende dotting tools met o.a. verkooppunten! x





De dotting tools zitten in een doorzichtig zakje, waardoor je ze al kan zien en makkelijk op kan bergen. In het zakje zitten vijf tools, die aan beide kanten zijn te gebruiken. Ik heb hier volgens mij zo'n €5 voor betaald. 


De dotting tools hebben verschillende groottes. Links boven, op de roze, zit het kleinste bolletje en rechts onder, op de groene, zit de grootste bol. De rest verschillen telkens een beetje tot ongeveer de grote van de linkse bol van het witte stokje. Hierna komt ineens de grote groene. Er zit niet echt een tactiek in qua kleur en grootte. 


Hier boven een collage met de tools. Ik heb een blauwe nagellak gebruikt bij de blauwe dottingtool, roze nagellak bij de roze, ect. Ik heb beide kanten door elkaar gebruikt. Op de nagels is niet echt verschil te zien qua grootte. Het verschil is echt minimaal, aangezien het er vooral vanaf hangt hoeveel nagellak er op de tool zit.

De dotting tools zijn vooral via internet te koop, bijvoorbeeld op Ebay of Boozyshop.nl, maar ook op beurzen met make-up of nagel spullen. Ook heeft Essence wat dotting tools te koop in het tweede schap.

Wat voor dotting tools hebben julllie?

1 opmerking:

  1. Ik heb eens een dotting tool van Essence gekocht, enorm groot was hij. Dus ik gebruik heb eigenlijk niet zo veel. De jouwe ziet er echt handig uit! xC

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor je reactie en hopelijk tot snel!