zaterdag 4 mei 2013

Nails | Budget Caviar Nails.

Gisteren konden jullie al de nieuwe challenge opdracht zien; Inspired by al Color. Ik heb toen gekozen voor de kleur paars, omdat ik dit setje nog had liggen en graag wou uitproberen. Ik had nog nooit eerder Caviar Nails geprobeerd, dus dit was de eerste keer dat ik zoiets probeerde. Ik heb twee setjes geprobeerd die ik voor niet veel geld heb gekocht bij de Op=Op voordeelshop. Maar zijn ze dan ook goed? Klik verder voor mijn mening. x





Het heet Flawless Caviar en is van het merk Nails With Attitute (?) en is te koop bij de Op=Op Voordeelshop en andere voordeelhallen. Ik had het nog niet eerder gezien, maar ze lagen toen bij de kassa. 
Het is een simpel kartonnetje met daarop een plasticje die de twee flesjes op zijn plek houd. Setje 1 is een paars/blauw setje en setje 2 heeft een witte basis en gekleurde Caviar. Er was ook nog een roze versie. 


De flesjes hebben een gemiddelde grootte. Na het lakken en Caviar strooien leken de flesjes nog even vol. Als je het ten minste weer goed in het flesje krijgt.. Ik hield mijn vinger boven een bakje en heb later van papier een kokertje gevouwen waarvan ik de punt in het flesje zette. Hiermee kan je het makkelijker weer in het flesje krijgen en beland er weinig op de grond.


De bolletjes zijn gemiddeld groot. Ik weet niet hoe groot ze normaal zijn, maar je voelt ze goed zitten. Ongeveer net zo groot als een suiker korrel. Bij setje 1 hebben de korrels ongeveer allemaal dezelfde kleur, alleen op de een zit wat minder kleur dan op de ander. In het tweede setje zitten veel kleuren; turkoois, roze/paars, grijs, groen, paars..

Close up van de bolletjes. 


Op deze foto draag ik twee laagjes nagellak. Op mijn middelvinger draag ik drie laagjes, omdat ik die stootte. De nagellak dekt niet helemaal, maar aangezien er toch nog wat overheen komt en natuurlijk ook nog een dikker laagje, waar je de Cavair in plakt. De nagellak lakt wel makkelijk, alleen de witte lak is wat streperig.


Ik heb een french tip gemaakt op mijn paarse nagels en op de witte, het witte setje. Het bleef goed plakken en het was makkelijk aan te brengen, omdat het flesje een kleine opening heeft. Ja, dit is wel voor herhaling vatbaar.
Ik heb geen topcoat gebruikt, omdat dan vaak de kleur er af gaat. Maar op dezelfde avond, was de kleur van de paarse bolletjes af. Ze zijn nu zilver. Die uit het witte setje hebben nog wel de goede kleur. De bolletjes blijven goed zitten en laten niet al te snel los. Maar na twee dagen is het toch echt tijd om ze er af te halen.. Ik heb een dag gewoon klusjes gedaan en bijna alles zit er nog op. Je merkt het wel als je je jas aandoet, dan moet je even oppassen. De nagellak bleef wel erg lang nat, toen de bolletjes er op zaten. Dit was handig om aan te drukken, maar later was het lastig omdat het kon verschoven.

Je kan deze Caviar Nails kopen bij voordeelhallen. Ik heb er €5 voor betaald. 

2 opmerkingen:

Bedankt voor je reactie en hopelijk tot snel!