zondag 5 mei 2013

Nails | 2x NOTD; Sollicitatie & Koninginnedag.

Nagellak was een beetje weggevallen bij mij. Ik droeg het bijna nooit meer, maar heb het laatst opnieuw ontdekt. Ik had een sollicitatie en vond het wel gepast om daarbij nagellak te dragen. Ik wou niet te fel, maar ook niet standaard.. Dus van die dag een Nails of the day en natuurlijk was het laatst ook Koninginnedag, waar ik ook een speciale nail art voor had gemaakt.. Klik verder voor mijn twee creaties. x




Nude glitters. Voor mijn sollicitatie wou ik niet al te opvallende nagellak, maar wel 'iets speciaals'. Ik heb een nude nagellak van Essence gebruikt uit de nude lijn en heb op mijn ringvinger en duim een glitter topcoat van NYC gedaan. Volgens mij Big City Dazzle. Het deed me een beetje denken aan My Little Pony, maar ik vond het wel leuk! Alleen een beetje jammer dat ik me redelijk snel stootte..

Oranjedag. Tja, hoe moeten we het nou noemen? Koninginnedag of Koningsdag? Voor vandaag is het Oranjedag. Ik had eerst op al mijn nagels twee laagjes MAX nagellak gedaan, uit een setje. Ik heb hier een parelmoer laagje overheen gedaan om het wat minder fel te maken, zo veel effect had het alleen niet.. Ik heb hierna op mijn ringvinger en duim stippen gemaakt zoals onze vlag: rood, wit, blauw. 

Wat vinden jullie van mijn nagels?

6 opmerkingen:

Bedankt voor je reactie en hopelijk tot snel!