zaterdag 4 mei 2013

Fashion | OOTD: Summer is coming.

Het is alweer een hele tijd geleden dat ik een Outfit of the day heb gedaan en ik vond het wel weer tijd voor een nieuwe. Omdat het de laatste tijd steeds lekkerder weer word buiten, vond ik het wel weer tijd voor een zomer outfit. Niet al te koud natuurlijk, maar wel lekker fris en fleurig! Klik verder voor mijn outfit en make-up. x




Ik heb een soort turkooise blouse, vest, shirt of wat het ook mag zijn aan van H&M. Hier onder draag ik een wit gebloemd hemdje die voor een paar euro, volgens mij nog steeds wel, te koop is bij de Henk Ten Hoor of Ter Stal zoals het op sommige plaatsen tegenwoordig heet. Ik draag hier een simpele spijkerbroek bij en schoenen.. Geen! Ik draag gouden hangers met een blaadje van de Six en een gouden ketting met een eekhoorntje van de H&M.
Ik heb mijn haar achterover gekamd, in een staart. Trouwens, ik heb mijn haar weer geverfd! Hoezee! Mijn uitgroei werd steeds wat meer en het werd geleidelijk weer wat blonder. Mijn uitgroei is weer bijgeverfd en de rest ook weer wat donkerder. 



Nog even een kleine detail foto van mijn outfit en mijn makeup. Ik droeg redelijk nude oogschaduw met een lekkere roze lippenstift. Ik had een lichte bruine kleur als basis gebruikt en in mijn crease een mengsel tussen een donkerdere bruin en een vleugje roze. In mijn ooghoek heb ik licht roze gebruikt. Een laagje foundation, wat concealer en blush maken het af, aangezien mijn huid de laatste tijd wat onzuiver doet. 


Hier nog een foto van de producten die ik heb gebruikt. Ik zie nu dat mijn concealer er niet op staat.. Maar hier onder even het lijstje met producten:
Oogschaduw basis van Essence
Licht bruine oogschaduw van Yves Rocher
Action oogschaduw paletje
Make-up Studio zelf samengesteld palet (de blushes)
Yves Rocher kohl pencil in het zwart
Catrice Lipstick in 200 More is More (uit het assortiment)
Rimmel Scandaleyes Show Off mascara
Lippenbalsem van Sence
Hema 02 Soft Finish foundation

Wat vinden jullie van mijn look?

2 opmerkingen:

Bedankt voor je reactie en hopelijk tot snel!