dinsdag 14 mei 2013

Fashion | Lookbook inspiration. #3

Het is alweer een hele tijd geleden dat ik een Lookbook inspiration heb gedaan. Lookbook.nu is een handige site waar je kleding inspiratie op kan doen. Van over de hele wereld plaatsen mensen hun outfits, hierdoor kan je veel verschillende trends zien. Vandaag weer een paar outfits die ik leuk vind en mij inspireren. x


Likes: Ik heb een nieuwe obsessie genaamd; leggings. Ik draag bijna geen normale broeken meer, dus vind deze outfit super leuk! Ik heb vandaag zelf ook een leren legging aan.. Ook vind ik het leuk hoe het shirt valt en dat ze niet te veel sieraden gebruikt. 
Dislikes: De tas, ik heb bij de meeste voorwerpen iets tegen fringes.

Likes: De kleuren! Een super leuke sfeer geeft het. Het rokje vind ik ook erg leuk! 
Dislikes: De hoed, hij is wel leuk, maar zonder zou denk ik leuker zijn. Ook zou ik hierbij een kleiner tasje dragen.


Likes: De effen kledingstukken. Geen drukke printjes. Alleen een grote ketting die het af maakt.
Dislikes: De plateau onder de schoenen, hierbij valt het nog mee, maar bij bijvoorbeeld gympen vind ik het echt vreselijk.


Likes: Het is simpel, maar toch leuk en ook zo lekker fris. 
Dislikes: Het montuur van de zonnebril vind ik gewoon niet mooi..



Likes: Het vestje vind ik erg leuk en ook komt mijn liefde voor Lita's, de schoenen, weer wat op borrelen.. 
Dislikes: Ik vind de tas wel een mooie kleur hebben, maar als ik hem beter bekijk, vind ik hem eigenlijk helemaal niet zo mooi.. 



Likes: Het kanten jurkje combineren met een stoer jasje, die trouwens echt heel mooi is, en een stoere tas. I like.
Dislikes: Misschien zijn het ook wel haar gewone benen, maar als ze zo'n donkere panty aan heeft vind ik dat een redelijke afknapper..


Likes: Het is zo nude en simpel!
Dislikes: De schoenen zijn gewoon niet mijn smaak, zo'n soort 'losse hak' is niet echt mijn ding. 


Likes: Net als de vorige; het is gewoon zo simpel en chic. 
Dislikes: Voor iets echt chic's zou het jurkje wel wat kort zijn.. 


Likes: Ook redelijk simpel, maar her rokje maakt het wat af. Super leuk en vrolijk als je het mij vraagt!
Dislikes: Ze had misschien wat meer sieraden kunnen dragen, maar ik heb verder niks toe te voegen!


Likes: Het is vooral de bandeau onder het blousje dat ik zo leuk vind. Oog voor detail. 
Dislikes: Misschien wat te simpel..


Likes: Ik ben echt verliefd op zo'n streep print. Ook de lange blazer vind ik erg leuk.
Dislikes: Er had hier wel een hakje onder gemogen in plaats van gympen..



Likes: Lekker zomers en fris. Ook vind ik spijkerjasjes/blousjes erg leuk.
Dislikes: De schoenen vind ik er eigenlijk net niet bij passen.


Likes: Het rokje! Verder weer erg simpel gehouden.
Dislikes: De schoenen vind ik net wat te nude en er niet echt bij passen. 


Likes: Een leuke outfit! Dit zie ik mezelf ook nog wel dragen. 
Dislikes: Eigenlijk niks op aan te merken, misschien een leuke ketting?



Likes: Twijfelgevalletje dit, ik vind dit aan de ene kant een leuke outfit, maar als je hem beter gaat bekijken eigenlijk niet.. 
Dislikes: Ik zou een andere kleur schoenen hebben gekozen en het rokje van leer.. Euhm nee.

Wat vinden jullie van bovenstaande outfits?

Geen opmerkingen:

Een reactie plaatsen

Bedankt voor je reactie en hopelijk tot snel!