woensdag 22 mei 2013

Fashion | By... Nicole Polizzi.

Laatst is er een nieuw seizoen begonnen van Snooki&Jwoww op MTV. Vlak daarvoor ben ik eigenlijk lichtelijk verslaafd geraakt aan het programma. Snooki en Jwoww zijn bekend geraakt door het programma Jersey Shore en hebben nu hun eigen serie over hun leven samen. En eigenlijk vond ik altijd dat Snooki zich soms best leuk kleedde, soms ook echt vreselijk maar meestal erg leuk! Ik vond het wel weer tijd worden voor een Fashion by... en vandaag gaat hij over Nicole Polizzi also known as Snooki. x

Nicole Elizabeth Polizzi, ook wel bekend als Snooki, is geboren op 23 november 1987 in Chili en werd als baby geadopteerd door Italiaans-Amerikaanse ouders. Ze is een Amerikaanse televisiepersoonlijkheid en een van de castleden van Jersey Shore, een realitysoap van MTV. Door haar deelname aan dit programma werd ze bekend. Nicole Nicole kreeg haar bijnaam op de middelbare school toen haar vrienden haar noemden naar "Snookie", een mannelijk karakter in Save the Last Dance, want ze was de eerste van haar vrienden die een jongen kuste.
Tijdens de middelbare school leed zij aan een eetstoornis waardoor ze op een gegeven moment een gewicht van 36 kilo had. Nicole ging na afronding van de Marlboro High School naar community college, waar ze voor dierenarts-assistente studeerde.
In maart 2012 kondigde Polizzi haar verloving met Jionni LaValle en haar zwangerschap aan. Ze beviel later dat jaar van een zoon Lorenzo.

Snooki heeft volgens mij niet echt een stijl die iedereen kan waarderen, maar ik vind deze outfit nog redelijk normaal. Omdat ze redelijk klein is loopt ze bijna altijd op hakken en ik vind deze echt super! Ik zie nu pas dat het botten zijn op haar broek, dat valt dan wat tegen, maar het blousje is nog redelijk leuk.

Ook worden panter printjes vaak gedragen door haar. Hier een gouden broek met panter printje en verder weer vrij basic zwart. Met glitters natuurlijk. Ik vind haar haar ook echt super mooi! Zo lang.. De kracht van extensions?

Dit zou ik ook nog wel dragen. Op de laarzen na dan. Ook voel ik weer wat vlinders in mijn buik dankzij de baret..

Zwart, zwart, zwart! Net als bijna altijd, maar het is toch nooit saai vind ik. 

En alweer panter print. Het jasje is erg leuk en nog iets wat ze vaak heeft; iets groots in haar haar. Een strik, een bloem of gewoon een hoedje. Wat een vreselijke broek (?) trouwens..

Op het shirtje na, zou ik dit ook nog wel dragen. Leuke festival outfit!

Aan de ene kant vind ik deze outfit redelijk chic, maar de strik in haar haar maakt het toch weer lekker Snooki. Het valt me altijd op dat haar lichaam er zo goed uit ziet, ook al was ze in de serie zwanger, ze droeg vaak kleren zodat je het bijna niet zag. 

Voor zo ver ik kan zien vind ik deze outfit erg leuk! De muts is weer lekker speels, maar verder weer redelijk serieus. Met natuurlijk de nodige glitters..

Een leuke outfit, maar die zonnebril..? Snooki heeft ook haar eigen webshop waar je onder andere dit soort zonnebrillen kan kopen. Hoe kijk je hier ooit doorheen?

Galajurk! Dat soort capeje aan de zijkant vind ik erg leuk en maakt de jurk net weer wat aparter. Ook heeft ze haar haar hier mooi gekruld. 

En nog een outfit met Jwoww, Jenni Farley. Galaxy broeken, ik weet nooit hoe je het moet combineren, maar ik vind dit een erg leuke combi. De nagellak is net als andere make-up ook te koop in de webshop van Snooki. 

Wat vinden jullie van de style van Snookie?

1 opmerking:

  1. snooki's style van de laatste tijd vind ik best wel leuk! (:

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor je reactie en hopelijk tot snel!