zondag 26 mei 2013

DIY | Gift Jar.

Laatst zag ik bij Welke.nl, een leuke site voor DIY inspiratie, een leuke DIY. Het deed me wat denken aan een memory jar, maar nu was het met cadeautjes. De foto die ik zag was een 'manicure potje'. Een leuk idee voor een leuk cadeautje en je hebt er, naast de cadeautjes, bijna alleen dingen voor nodig die iedereen wel in huis heeft. Klik verder om te zien hoe je dit moet maken. x





Het enige wat je nodig hebt is een glazen pot en wat leuke kleine cadeautjes. Een deksel is geen must, maar wel leuker en handig. Ik heb gekozen voor producten die te hebben hebben met nagels.


Ik zag bij de DIY dat er wattenbolletjes in zaten, deze had ik niet, dus ik heb wattenschijfjes gebruikt. Ook heb ik er nog wat wattenstokjes bij gedaan. Hierna heb ik de cadeautjes erbij gedaan en ik heb hier wat tussendoor wat schijfjes gedaan, als beveiliging. 


Ik had niet echt veel dingen, maar wel een grote pot, dus hij zit nog niet helemaal vol. Je zou de pot nog leuk kunnen versieren met stickertjes of andere plaatjes. En klaar is je cadeautje!

Hebben jullie al eens zo'n cadeautje gemaakt?

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Bedankt voor je reactie en hopelijk tot snel!