vrijdag 3 mei 2013

Challenge | Day 21: Inspired by a Color.

Ik vond het wel weer tijd om te beginnen aan de 31 days Nail Challenge. Het is alweer tijd voor de laatste categorie: inspired by. Vandaag de Inspired by a Color. Ik heb gebruik gemaakt van Caviar Nails die ik laatst voor niet veel geld heb gekocht. Vandaag dus Caviar nagels die geinspireerd zijn op een kleur: Paars! x




Ik heb eerst een basis aangebracht met de bijbehorende nagellak. Ik heb op mijn wijsvinger, middelvinger en ringvinger de paars/blauwe kleur gebruikt en op mijn duim en ringvinger heb ik de parelmoer witte kleur gebruikt. Ik heb hierna op mijn paarse vingers een french tip met de Caviar gemaakt en op de witte de gekleurde caviar gebruikt.


Dit was de eerste keer dat ik Cavair Nails heb gebruikt en ik vond het nog best leuk! Het was redelijk makkelijk te gebruiken, maar je moet wel snel werken. Morgen kunnen jullie een review lezen van de Caviar Nails zelf en dan zal ik er extra op in gaan.

Hebben jullie wel eens Cavair Nails geprobeerd? 

1 opmerking:

  1. Leuk gedaan zo met die kaviaar balletjes! Ik heb het ook al eens geprobeerd :)

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor je reactie en hopelijk tot snel!