zaterdag 25 mei 2013

Beauty | Dagelijkse gezichtsverzorging.

Elk gezicht heeft een andere verzorging nodig, maar elk gezicht heeft verzorging nodig. Eerst was ik niet zo streng met mijn gezichtverzorging en dan vooral het reinigen sloeg ik vaak over, maar sinds een tijdje hou ik me er strenger aan. Het werkt goed en is lekker snel en lekker, iets waar ik van hou. Klik verder om te zien hoe ik mijn gezicht verzorg. x



Kruidvat dagcrème Aloë Vera en Abrikoos. 
Deze gebruik ik sowieso elke dag. Hij voedt mijn huid goed en zorgt dat ik geen tot weinig schilfertjes heb. Ik heb hier al eens eerder een review over geschreven, deze kan je hier lezen. 

Yves Rocher Pure Bleuet Oog make-up remover. 
Alweer een tijdje geleden kocht ik deze remover van Yves Rocher. Hij haalt goed mijn make-up weg en is erg zacht voor mijn ogen. Dit zal wel komen omdat het een olie is. Dit is de reiniger die ik het vaakst gebruik, meestal 's avonds, omdat hij een vettig laagje achter laat. Ik heb er nog geen review over geschreven, maar als daar vraag naar is laat het dan weten. Hier kan je de remover kopen via de webshop.

Extenso Soft Cleansing Milk.
Als ik de Yves Rocher reiniger niet gebruik, gebruik ik deze. Ook gebruik ik deze als ik meer dan alleen make-up op mijn ogen heb. Hij is lekker fris, maakt goed schoon en is niet vet. Extenso is volgens mij te koop bij groothandels voor schoonheidssalons. 

Extenso Intense Soft Lotion.
Deze gebruik ik bijna elke ochtend om de laatste restjes make-up er af te halen en de dag te beginnen met een lekker fris gevoel. Hij is zacht voor je huid, maar voelt lekker fris. 

Hoe verzorgen jullie je gezicht?

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Bedankt voor je reactie en hopelijk tot snel!