zaterdag 6 april 2013

Video | Shoplog; 4 april 2013.

Afgelopen woensdag ben ik met een vriendin de stad in geweest en ik heb lekker geshopt. Het is alweer even geleden dat ik een shoplog heb gedaan en helemaal in een filmpje, volgens mij zelfs nog nooit.. Alleen een unboxing. Ik ben de stad in geweest en had een pakketje binnen. Omdat het al donker was, toen ik thuis kwam en ik het echt wou uitpakken is het geen unboxing geworden, maar natuurlijk laat ik het al te graag zien. Klik verder om te zien wat ik heb gekocht. x


Kan je de video niet zien? Klik dan hier

Ik heb dit gefilmd met een andere camera, zodat het geluid beter is. Ik moet hem alleen nog even goed ontdekken, want het scherpstellen werkt niet altijd prima..

Wat vinden jullie van mijn aankopen?

2 opmerkingen:

  1. Leuke spulletjes! Dat broekje is echt mooi
    xC

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Leuke spulletjes hoor!
    Misschien mag je wel iets enthousiaster vertellen..
    het komt een beetje over alsof je het niet zo leuk vindt..
    $$
    het was maar een tip, hoor ;p

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor je reactie en hopelijk tot snel!