zondag 14 april 2013

Video | A CAKE BAKING WENT WRONG!

Eerst maar uitleggen wat ik van plan was om te filmen.. Laatst had ik weer eens zin om te bakken en om een beetje in de lente smaken te komen, leek het me leuk om fruitige lente cake te maken. En waarom zou ik het niet gewoon gaan filmen? Dan had ik ten minste weer eens een filmpje en iets bij mijn kookcatergorie. Maar onder het bakken ging zo'n beetje alles wat mis kon gaan ging mis. De mixer stopte telkens, de slagroom werd niet stijf, ik las een nulletje te veel en mijn zwarte jasje was na het mixen niet meer zwart.. Klik maar gewoon verder om het filmpje te bekijken! x



Klik hier als je het filmpje niet kan zien.

Boodschappenlijstje:
(standaard) cake pakket + benodigdheden
Bekertje slagroom
Fruit, uit blik of vers. Ik heb Verwenfruit gebruikt. 

De cake was trouwens nog redelijk lekker! Alleen heel vullend! Ga jij hem ook proberen?

3 opmerkingen:

  1. Reacties
    1. Hij was lekker fruitig! Maar heel vullend! Als je beslag voor 1 cake gebruikt is dit vast niet zo. :)

      Verwijderen
  2. Wat ontzettend leuk dat je, ondanks je zegt dat ie mislukt is, toch het filmpje zo online zet. Top! Blij dat ie toch lekker smaakte :-)

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor je reactie en hopelijk tot snel!