zondag 14 april 2013

Tag | Wanneer voel jij je kaal?

Laatst kwam ik op MissLipgloss.nl een artikel over Kaal voelen op make-up gebied. Het leek me erg leuk om hier ook wat over te schrijven. Het is geen 'officiële' tag, maar zoals zij het schreef, leek het wel op een tag. Dus ik maak er gewoon lekker een tag van! Maar back to the point: je kaal voelen. Bij wat ga jij de deur uit en denk je 'Aah nee, vergeten!' met nog wat scheldwoorden.. Of waarbij ren jij gewoon terug naar huis? En dan ook nog de vraag; wat kan jij makkelijk een dagje overslaan? Klik verder om te zien wat hierop mijn antwoorden zijn.. x



Parfum: Geen ramp, maar toch liever wel..
Dit is het enige wat ik gewoon echt per ongeluk kan vergeten. Ik doe dit altijd als laatste, maar vergeet het soms hierdoor.

Nagellak: Niks aan het handje!
Eigenlijk heb ik bijna nooit nagellak op.. Ik vind mijn nagels er mooi en verzorgd uit zien en vind ze niet echt een lakje nodig hebben. Als ik voor xminimuis lak, lak ik meestal alleen links en dan sla ik soms nog mijn duim over.. Om daarmee over straat te gaan.. Nee, dan toch liever niks.

Foundation/BB-cream: No problemo!
Ik draag eigenlijk alleen BB-cream als mijn huid echt een ramp is. Ik sla het super vaak over, uit luiheid.

Lipstick/gloss: Geen kleurtje is geen probleem. 
Lipstick en lipgloss draag ik misschien wekelijks. Lippenbalsem is een ander verhaal.. Ik heb er alleen als 5 in mijn schooltas zitten, voor het moment dat..


Blush: Niet elke dag..
Ik moet heel eerlijk bekennen, ik heb vrijdag voor het eerst in tijden weer eens blush gedragen.. Ik vond het toch wel weer leuk, maar of het nou elke dag moet..

Mascara: Dagelijks!
Ik moet me echt super hebben verslapen of last van mijn ogen hebben en soms dan nog.. Mascara heb ik echt bijna altijd op! Aangezien ik van mezelf erg licht blond ben, zie je mijn wimpers echt niet zonder een likje mascara. Verven vond ik echt een top uitvinding, maar daar ben ik nu jammer genoeg geen model meer voor.. Ik kan het zelf wel, maar op jezelf is toch een ander verhaal dan op iemand anders.

Poeder: Blijf maar uit mijn buurt!
Poeder haat mij echt, volgens mij. Ik hoef maar met de kwast over mijn gezicht heen te gaan en ik heb alweer overal schilfers.. Poeder moet echt uit mijn buurt blijven!

Eyeliner: Als ik het nu eens ga leren..
Ik heb vrijdag een poging gedaan tot een oogschaduw eyeliner, die aardig goed lukte, maar wat licht was. Ik heb gel eyeliner gekocht en ga hier zeker mee oefenen! Ik vind het super mooi, maar kan het gewoon niet.. Oogpotlood op mijn waterlijn draag ik trouwens bijna net zo vaak als mascara.


Bijgetekende wenkbrauwen: Niks voor mij!
Ik doe echt nooit wat aan mijn wenkbrauwen.. Je ziet ze toch bijna niet! Epileren gebeurt ook maar zelden.. Verven vond ik wel mooi, net een tintje donkerder, maar als ik ze bijteken krijg je toch niet zo'n mooi effect.

Bodylotion/butter: Oeps vergeten!
Ik breng dit alleen aan na het douchen en zelfs dan vergeet ik het nog vaak. Of ik ben gewoon te lui om het te smeren..

En hiernaast kan ik echt niet zonder..
Zonder mobiel zou ik echt niet kunnen leven.. En dan niet bepaald voor de apps, maar voor het contact. Toen ik op de middelbare zat vergat ik hem nog wel eens en altijd net dan was mijn band lek, viel ik of versliep mijn fietsmaatje zich (waardoor ik diegene niet kon wakker bellen). En helemaal nu ik met bustijden zit en wat verder weg op school zit, wil ik toch altijd iets bij me hebben om mee te bellen.

En hiernaast kan ik echt wel zonder..
Bronzer en Highlighter heb ik niet eens in mijn stash.. Hier zou ik best zonder kunnen.. Oogschaduw is ook allang geen must meer..


Wat slaan jullie nou makkelijk over en wat is echt een must?

3 opmerkingen:

  1. Wat een leuke tag, ik ga deze zeker overnemen! Ik sla blush en parfum snel over. xC

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hoi Sanne,
    weet je misschien waar je "babylips" kan kopen in Nederland?
    of verkopen ze die hier niet?

    groetjes

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Hoi Kim,
      Je bedoeld zeker de Maybelline Baby lips lippenbalsem? Deze jammer genoeg alleen in Amerika te koop. Je kan hem vinden op verschillende Amerikaanse webshops of op Ebay.
      x

      Verwijderen

Bedankt voor je reactie en hopelijk tot snel!