vrijdag 5 april 2013

Tag | ABC Tag.

Het is allang niet meer een van de nieuwste tags, maar ik heb hem nog nooit gedaan; de ABC tag. Waarom ik hem nog nooit heb gedaan? Geen idee! Maar ik weet wel dat ik hem vandaag ga doen! De ABC tag is een redelijk persoonlijke tag, die eigenlijk gaat over je favoriete dingen en dingen over jezelf. Weten jullie nog een leuke tag die ik moet doen, laat het dan weten in de comments! x



A. Age: Over 57 nachtjes ben ik alweer 17! En dan te bedenken dat iedereen in mijn klas 18+ is, niemand merkt dat ik jonger ben! Ik weet niet of dat wat zegt over mij of over mijn klasgenoten..
B. Best friend: Zeker weten op nummer 1 staat Keetje, maar aangezien ik die veel te weinig zie, volgt Melissa haar op de voet.
C. Chore you hate: Uit bed komen.. Ooh bah, wat een horror altijd.. Gedeeltelijke eerste plaats met huishoudelijke klusjes.
D. Dreamhouse: Niks villa of luxe boerderij, nee, ik droom er van om gezellig in een flatje of appartementen complex te wonen. Dicht bij een winkelcentrum met alle drogisterijen. London is mijn favoriete stad, maar ik blijf toch liever in dit geweldige Friesland, lekker dicht bij mijn familie.


E. Essential start of your day: Telefoon checken, medicijnen nemen, aankleden en ontbijten. In het weekend word aankleden en ontbijten soms omgedraaid..
F. Favorite color: Pastel kleurtjes vind ik echt top.
G. Gold or silver: Goud!
H. Height: Ergens tussen de 1,70 en 1,80 ofzo. Niet bepaald de kleinste..
I. Instruments I play: Niks? Ik heb een tijdje op keyboard les gezeten, maar ik kan er nog niks van..
J. Job Title (most recent): Vorige week vrijdag was net mijn laatste dag bij de Albert Heijn in de vulploeg. Ik ben nu druk op zoek naar nieuw werk, maar het lukt niet bepaald..
K. Kids: Geen 16 and pregnant voor mij..
L. Life is incomplete without: Leuke mensen en het geluid van lachende mensen.
M. Music that you always listen to: Mijn muzieksmaak is erg gevarieerd.. Van Elthon John tot Rita Ora..
N. Nickname: San, Sannie, verschillende variaties op Dushi en thank to my blog; muisje.
O. Overnight hospital stays: Gelukkig nog nooit.
P. Phobias or fears: Ik heb een trauma aan zeemeeuwen en hierdoor ook aan duiven, maar als ik een ambulance hoor ben ik ook altijd vrij bang dat er iets iemand is waar ik om geef.
Q. Quote from a movie: Geen flauw benul.. Zo goed let ik nou ook weer niet op films..
R. Reason to smile: De mensen waar ik om geef.
S. Siblings: Een zus.
T. Time you wake up: Doordeweeks staat mijn wekker op 6:26, maar in het weekend zie ik wel hoe laat ik wakker word.


U. Underwear: Hipsters van de Zeeman, de L.A. sports zijn mijn favorieten.
V. Very important date this year: 1 juni. My b-day!
W. Worst habit: Uitstellen en mijn 'geweldige' concentratievermogen op sommige momenten..
X. X-ray’s you’ve had done: Mijn duim en nog iets volgens mij. Ook een soort van van mijn ogen.
Y. Yummy food you make: Vraag mijn moeder maar; PIZZA. Ik kan dat blijkbaar heel goed zelf maken..
Z. Zoo animal: Pinguïns. 1 woord; waggelen.

Hebben jullie deze tag al gedaan?

1 opmerking:

Bedankt voor je reactie en hopelijk tot snel!