maandag 29 april 2013

Review | Essence Floral Grunge; nagellak & hair powder.

De Essence Floral Grunge limited edition ligt al een tijdje in de winkel en ik had ook al een tijdje geleden dingen van deze collectie gekocht. Ik had de nagellak ook al een tijdje geleden uitgeprobeerd, maar durfde de Hair Dye Powder maar nier aan.. Het is een soort krijt, waarmee je je haar een leuk kleurtje kan geven.. Ja ja.. Klik maar snel verder voor de review! x




Ik zal beginnen met de nagellak, want hier is toch niet zo veel over vertellen. Dit is 01 Be Flowerful. Ook hadden alle nagellakken een effect, dit is The Shine. Hij shined niet meer dan een normale nagellak.. De kleur is een soort koraal kleurige nude. Hij is niet heel opvallend, wat ik wel mooi vind. Hij dekt in twee laagjes, alleen is op sommige plaatsen niet helemaal goed.. Wel een leuke nagellak! Deze nagellak kost €1,89.

En dan nu de Hair Dye Powder. Dit is er al van andere merken, maar ik had hier nog nooit een budget merk mee gezien. Ook al is het eigenlijk gewoon een soort stoepkrijt. Ik heb hier een shortie van gemaakt, waarin ik laat zien hoe je het moet gebruiken. 

Klik hier als je het filmpje niet kan bekijken.


De poeder kruimelde wat, waardoor er wat roze stippen in de wasbak lagen. Dit was makkelijk weg te vegen, door er wat water overheen te schenken. Ook waren mijn handen flink verkleurd en nadat ik mijn haren snel had geborsteld, was ook mijn borstel verkleurd.. Ook leek het alsof ik wat uitslag had in mijn nek en was mijn giletje en hemdje wat verkleurd.. 

Het uitspoelen ging redelijk makkelijk. Met alleen water was het alleen wat roze en na wat shampoo werd het bijna neon oranje. Het was er redelijk makkelijk uit te spoelen, alleen de haarlak maakt het wat moeilijker.. 

Het eindresultaat.. Tja, wat moet ik zeggen.. Het heeft niet overal even goed gepakt, maar geeft wel een leuk effect. Het is minder fel dan in het potje en is wat oranje met roze gloed. 
Hij bracht redelijk moeilijk aan, je moest echt je hand er onder houden en soms pakte het dus niet goed en moest je er vaak overheen. 

Kenden jullie deze producten al? De producten zijn nog de hele maand mei te koop.

3 opmerkingen:

  1. Het lakje is heel erg mooi! Jammer dat de haarpoeder zo veel afgeeft :(

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Jammer dat het zo afgeeft, want het is wel leuk. Ook een erg mooi lakje :)

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor je reactie en hopelijk tot snel!