vrijdag 12 april 2013

Review | Crazy Cranberry masker.

Het was alweer een tijdje geleden dat ik een masker had gebruikt, terwijl ik nog een hele voorraad had liggen. Aangezien ik afgelopen dagen ziek ben geweest, vond ik dat ik wel een maskertje verdiende. Ik ging kijken welke ik had liggen en heb er een uit mijn Dr. Van der Hoog pakket gepakt. Ik heb gekozen voor het Crazy Cranberry masker en daar kunnen jullie vandaag een review van lezen! x


 photo collageproduct_zpse23f3f1d.jpg

Het Crazy Cranberry masker is een kant en klaar masker van Dr. van der Hoog. Het is een voedend en beschermend masker. De Dr. van der Hoog maskers worden bij bijna alle drogisterijen verkocht voor €2,10 per stuk. Je hebt dan een doosje met een zakje, met daarin genoeg om één keer te gebruiken. 

 photo collagetekst_zps06b12e60.jpg

Achter op het doosje vind je een uitgebreidere uitleg over het masker en hoe je het moet gebruiken. Zoals gewoonlijk op een gereinigd gezicht, 10 tot 15 minuten in laten trekken en daarna afspoelen met lauw water. Voor het beste resultaat moet je dit masker wekelijks gebruiken, het dure grapje. Ook staan hier nog de ingrediënten op, die zoals gewoonlijk bij Dr. van der Hoog niet verkeerd zijn. Als je het doosje open maakt, kan je nog een klein verhaaltje vinden over Dr. van der Hoog en ook vind je hier het zakje van het masker.

 photo collagemasker_zpsd743414d.jpg

Als je het masker op doet, is het een licht roze goedje. Er zit een beetje een chemisch snoep geurtje aan weg gaat als je van het masker af blijft. Ook tintelde het wat bij het opbrengen, maar dat trok ook snel weg. 
Het masker droogt wat op en word dan wat oranje. Na een kwartier waren alleen de randjes opgedroogd en ik heb hem dus wat langer laten zitten. Na een half uur zag hij er uit als op de tweede foto. Alleen op mijn wangen was hij nog niet ingedroogd, maar ik vond het wel goed zo. 
Het er af halen ging wat moeilijk.. Er bleven veel stukjes plakken, vooral bij mijn ogen en neusvleugels. Onder het weghalen kwam er een soort klei lucht. Niet erg prettig vond ik zelf, dan toch liever het chemische..

 photo collagevoorna_zps7e1f4ad5.jpg

Voor ik met dit masker had ik wat droge plekjes op mijn gezicht en hierdoor waren mijn wangen wat rood, dit is na het masker wat weggetrokken. Op de na-foto lijkt er een wat oranje gloed op mijn gezicht te zitten, maar in het echt viel dit niet echt op. Mijn huid ziet er wat frisser uit en de paar puistjes die ik op mijn voorhoofd zat lijken minder op te vallen. Toch nog een redelijk resultaat, voor een beter resultaat zul je hem toch echt wekelijks moeten gebruiken. 

Achteraf vind ik het nog een goed masker, op de rare geurtjes na dan. Kenden jullie dit masker al?

Geen opmerkingen:

Een reactie plaatsen

Bedankt voor je reactie en hopelijk tot snel!