donderdag 4 april 2013

Personal | Wij hebben een tablet.

Al sinds kerst hadden mijn vader en ik het er over: wij wouden een tablet. We gingen samen naar de Media Markt, Makro, Office Centre en BCC om tablets uit te proberen, maar ooit kopen deden we nooit.. Tot ik gisteravond het verlossende whatsappje kreeg met daarin de tekst 'Ik kocht net een tablet'. Waaat? Hij kwam thuis en duwde hem in mijn handen 'jij weet vast wel hoe dit werkt.'. En volgens mij heb ik hem sinds dat moment meer dan een uur niet meer los gelaten.. x



Ik kan al niet zonder mobiel en laptop, maar nu is er ook nog een tablet bij, die waarschijnlijk alleen fanatiek in gebruik word genomen door mij en mijn vader; whuut? Welke zou ik nu sneller wegleggen?


We hebben de Samsung Galaxy Note tab 2. Een zwarte. Dit was de eerste keer dat ik echt iets actiefs heb gedaan met een tablet. Hij is redelijk snel te begrijpen, maar dat zal denk ik komen omdat ik al Android gewend ben door mijn telefoon. En eigenlijk werkt het gewoon hetzelfde! Je kan apps downloaden en deze gebruiken. En dan nu de grote vraag.. Welke ga ik waarvoor gebruiken?


Ik ga denk ik de tablet even veel als mijn mobiel gebruiken. Mijn laptop valt sowieso niet weg, omdat ik deze voor school nodig blijf houden. En aangezien je met de tablet niet kan bellen, whatsappen of smssen, blijf ik mijn telefoon ook gebruiken. Aangezien de tablet alleen voor thuis is, ga ik hier denk ik vooral spelletjes op spelen. Maar daar kan nog veel aan veranderen..

Binnenkort een what's on my tablet?

1 opmerking:

  1. Wat leuk! Ik wil ook al een heel eindje een tablet, maar er komt er nooit van :) En een what's on my tablet klinkt erg leuk!
    xC

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor je reactie en hopelijk tot snel!