zondag 28 april 2013

Personal | Walk into the club like whaddup I'VE GOT A NEW JOB! + update



Twee weken geleden was het wat rustiger op xminimuis door mijn toetsweek op school, maar afgelopen week was het nog steeds af en toe wat rustig. Aangezien ik ook al een hele tijd geen persoonlijke update heb gedaan en mijn blog toch wat persoonlijker wou maken, vond ik het wel weer tijd worden voor een update over mezelf. De titel verklapt misschien al het grootste nieuws, maar er is meer.. Vandaag eens op een wat overzichtelijkere manier.. x


Nieuwe baan:
Zoals jullie denk ik allemaal wel weten, is mijn contract bij de Albert Heijn op 1 april afgelopen. Hij werd niet verlengd. Mijn inkomen werd ineens bijna tien keer zo weinig, aangezien ik niet zo super veel zakgeld krijg. Aangezien ik nog geen 18 ben, krijg ik ook geen studiefinanciering, dus no money for me. Op zoek naar wat nieuws.. Afwijzingen of gewoon geen antwoord. En nu werd ik afgelopen dinsdag ineens gebeld, na bijna een maand, of ik woensdag op gesprek wou komen als ik nog niks anders had. Tuurlijk wou ik dat! Ik ging woensdag na schooltijd op gesprek en ik werd aangenomen! Super blij! Donderdags nog wat papieren ingeleverd en als alles verwerkt is, kan ik beginnen.. Ik werk nu bij de Kruidvat op 10 minuten afstand van mijn school. Super handig en echt een super leuke baan volgens mij! Eerst is het vooral vullen op de avond, maar daarna telkens meer taken. Blij!


Vertraagde week; de naschok:
We weten niet echt hoe, maar onze hele klas had afgelopen week een beetje een naschok van de vertraagde week. In de week zelf waren we allemaal al wat vermoeider, door stress en de hoge druk, maar nu alles klaar is, ben ik ook echt op. Het bleek nu dat we toch misschien helemaal nog niet op stage kunnen gelijk na de zomervakantie, aangezien onze coach 'even was vergeten' dat we ook met programma's voor 3D om moeten kunnen gaan.. Dus we hebben nu extra uren les, nog steeds niet een super slecht rooster, maar zo midden in de week een dag tot 1 uur of af en toe het eerste uur vrij, hebben we niet meer.
Ook had ik deze week wat slecht nieuws te horen gekregen, waardoor mijn concentratie niet op zijn best was.. Nog meer stress..

Goede voornemens:
In mijn 50 facts filmpje durfde ik het eigenlijk nog niet te vertellen, maar ik heb een goed voornemen. Zoals jullie al konden horen, heb ik erg lang op zwemmen gezeten en sinds vorige week is ons plaatselijke zwembad ook weer open.. Ik heb een goed voornemen om elke maandag ochtend te beginnen met een frisse duik. Kwart over zeven in het zwembad, aangezien ik dan toch pas om half elf hoef te beginnen.
Afgelopen week heb ik al gefaald, aangezien ik toen maar drie uurtjes had geslapen en het me beter leek om nog even anderhalf uurtje extra te pakken.. Maar ik ga me er nu aan proberen te houden..


Inspiratie:
Afgelopen weken had ik door de drukte en stress, flink wat problemen met mijn inspiratie. Mijn hele hoofd zat vol met school en zelfs deze week was mijn inspiratie nog weg. Maar ik heb steeds weer wat meer inspiratie. Ik draag sinds kort weer steeds vaker nagellak, dus ga binnenkort weer beginnen met de 30 days Nail challenge en er komen meer nagel blogposts. Ook komt er binnenkort weer een blogpost in samenwerking met iemand, waar ik erg enthousiast over ben.. Hier ga ik nog niet te veel over verklappen! Binnenkort meer...

Hoe gaat het nou eigenlijk met jullie?

1 opmerking:

  1. Proficiat met je werk! En hopelijk lukt het met het zwemmen :) xC

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor je reactie en hopelijk tot snel!