woensdag 17 april 2013

Personal | Toetsweek.

Weer even tijd voor een korte update. Maandag was er alweer geen blogpost en gister was ook al niet zo'n uitgebreide.. Hoe dit komt? Ik heb vertraagde week oftewel: toetsweek. Maar aangezien ik pas 10 weken bezig ben met mijn opleiding, hadden we nog niet genoeg stof om echt toetsen over te hebben. Waarom dan zou druk? Omdat wij de opleiding versnelt doen.. x



In februari ben ik begonnen aan een nieuwe opleiding, op een nieuwe school. Hier is bij elke periode een 'vertraagde week', waarin je toetsen hebt of tijd hebt om dingen in te halen. Maar aangezien ik en mijn klas nog maar net zijn begonnen aan de opleiding, hebben we nog niet genoeg geleerd om allemaal toetsen te maken. En aangezien we ook liever gewoon bij een zomervakantie stoppen dan in februari, proberen we de opleiding versnelt te doen. We proberen een opleiding van 3 jaar in 2,5 jaar te doen. Wat dus jammer genoeg ook inhoud, dat al het huiswerk waar andere eerste jaars een jaar voor hebben, wij in een half jaar moeten doen..


Van maandag tot en met woensdag staan wij elke dag van 9 tot 4 ingeroosterd om al onze nog niet afgekregen opdrachten af te maken. We moeten keihard werken en als jullie dit lezen dit ik waarschijnlijk al aan mijn eerste examen, die van 9 tot 12 is. Nederlands.. Niet heel moeilijk, maar iets wat ik nooit eerder heb gehad en ook nooit heb geoefend.. Woensdagmiddag is de deadline: alle opdrachten moeten af. Als je dit niet af hebt, kan je niet over naar het tweede jaar..


Ik moet nog één opdracht afmaken, waar ik niet veel tijd meer voor nodig heb. En ik heb vandaag (als jullie dit lezen: gisteren) te horen gekregen dat ik een stage mag gaan zoeken, omdat ik, zoals het nu staat, over ben naar het tweede jaar! Party! En nu nog de stage regelen.. Ik moet van augustus tot en met januari stage lopen bij een reclamebureau of drukkerij. Ik heb al een bedrijf op het oog, maar die staat jammer genoeg nog niet ingeschreven..

Maar back to the point.. Aangezien ik afgelopen dagen constant tot laat op school zit en elke dag keihard werk en ook nog een griepje heb, ben ik thuis erg moe en daarom zullen de blogposts niet super uitgebreid zijn.. School gaat nu echt even voor.. Donderdag heb ik nog een projectdag en vrijdag ben ik gelukkig vrij. Dan kan ik weer lekker uitgebreid gaan bloggen!

Hoe gaat het nou eigenlijk met jullie?

Geen opmerkingen:

Een reactie plaatsen

Bedankt voor je reactie en hopelijk tot snel!