zondag 21 april 2013

Personal | My diary; week 15/16.

Het is alweer twee weken geleden dat ik een My diary heb gemaakt, dus vandaag is het weer tijd voor een nieuwe.. Pff, mijn laatste twee weken waren niet bepaald druk en actief. Ik ben namelijk al een tijdje nogal ziek, zwak en misselijk.. En afgelopen week had ik, zoals jullie al konden lezen, vertraagde week.. Wel druk met school dus, maar verder heb ik het lekker rustig gehouden! Klik verder voor de foto's en een kort verslagje van mijn afgelopen weken. x



Twee weken geleden lag ik ziek op de bank.. Ik was in het weekend al niet echt fit en het ging eigenlijk niet echt beter. Ik had een griepje, die elke avond weer wat weg trok, waardoor je dacht 'aah, morgen kan het wel weer!' en de volgende dag weer hartstikke ziek wakker worden.. Bluh.. Ik heb me vermaakt op de bank met de tablet en tv aan. Lekker Ruzzle-en.. Mijn naam rekenen ze niet eens goed..

Ik zing op school altijd, tot de grote irritatie van mijn klasgenoten, La Cucaracha. Ik kende alleen nooit de tekst en heb laatst de echte versie gedownload. Als ik nu word gebeld wil ik niet opnemen omdat ik het liedje uit wil luisteren, hahaa! 
Ook heb ik een oud notitieboekje achter uit een kastje gehaald. Ik deed hier echt nooit wat mee, maar sinds kort is het mijn Blog-boekje! Ik schrijf hier al mijn ideeën in op zodat ik ze niet kan vergeten en altijd kan aanpassen. Super handig!

Zoals jullie misschien hebben gewerkt was het afgelopen week wat rustig op xminimuis. Ten eerst door mijn toetsweek, waar ik elke dag uitgeput van terug kwam, omdat ik nog steeds niet fit ben.. Maar toen ging mijn laptop ook nog eens kapot! Hij wou niet meer op ons thuisnetwerk.. Zucht! Gelukkig deed een telefoontje met mijn technische oom wonderen en nu doet mijn laptopje het weer goed! 
Ook lukte het na tijden om weer mijn inlognaam van Hyves te achterhalen. Ik ergerde me dood aan alle mailtjes die ik kreeg.. Ik had er al ruim anderhalf jaar niet meer opgezeten zag ik, dus toen ik er eindelijk weer op kon, heb ik hem ook gelijk verwijderd! Zijn we daar ook weer vanaf!

Nog even wat dierenplaatjes.. De eerste is gelijk een zoekplaatje.. Zoek de poes! Hahaa, hij lag in de tuin en was bijna niet te zien, door de filter zie je hem nu nog redelijk goed.. 
Toen ik laatst de hond uit ging laten, wou hij niet mee naar binnen. Ik deed de deur dicht, na tien keer geroepen te hebben. Ik deed mijn jas uit en ging hem toen in de keuken bespioneren.. Pas na 5 minuten ging hij naar de deur toe. Het deed me een beetje denken aan de Simpel reclame; 'Maaaaaam, de deur is dicht!'.

Hoe zagen jullie twee weken er uit?

Geen opmerkingen:

Een reactie plaatsen

Bedankt voor je reactie en hopelijk tot snel!