zondag 7 april 2013

Personal | My diary; week 13/14.



Het is alweer tijd voor een nieuwe My diary. Het is alweer twee weken geleden, dus nu weer tijd voor een nieuwe! De afgelopen twee weken was het niet super druk, maar ik heb weer verschillende leuke dingen gedaan, die jullie straks kunnen lezen.   Klik verder om te zien hoe mijn twee afgelopen weken er uit zagen. x


Een week geleden was het weer feest; Pasen! Jammer genoeg was goede vrijdag ook mijn laatste werkdag bij de Albert Heijn. Mijn contract werd niet verlengd. Het was een gezellige avond, want we gingen om 7 uur al dicht door goede vrijdag, maar we gingen gewoon werken tot 10 uur. Toen we klaar waren kwam de teamleider met de assistent manager naar me toe met een lief pakketje. Een kaartje, met een lekkere douchegel, jelly bean paaseitjes, Celebrations en... Een choco paashaas! Die ik lekker de volgende dag met de paasbrunch heb opgegeten. We hadden weer een lekker brunch, met natuurlijk weer veel te veel eten, waar we een week later nog van konden genieten. 


Ook besloot ik maar eens gezond te doen en nam 's avonds na het eten een fruithapje met kiwi, druiven, mango en aardbeien. En ik besloot wat 1 april grappen uit te halen, aangezien ik toch alleen thuis was. Ik haalde de batterijen uit de afstandsbediening en veranderde onze 'dagteller' in 1 juni. En wie is er dan ook alweer jarig..? Ikkuh!


Ik ging afgelopen donderdag shoppen met mijn lieve vriendinnetje, Keetje. De shoplog kunnen jullie hier al bekijken. Wat jullie ook hebben kunnen lezen (klik) is dat mijn vader een tablet heeft gekocht. Jeej! We gebruiken hem nu nog vooral voor spelletjes en ik gebruik Twitter en Instagram (xminimuis) er ook nog op.


En natuurlijk was ik ook gewoon weer dagelijks op school te vinden. Weer flink wat lol en lekker eten. 

Wat vinden jullie van mijn foto's?


2 opmerkingen:

  1. Pasen twee weken geleden? :P Volgens mij moet je nog even op je kalender kijken ;)
    Maar je hebt vast een leuke week gehad :)

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Oeps! Ik heb een week geen foto's gemaakt, dus ben daardoor wat in de war geraakt..

      Verwijderen

Bedankt voor je reactie en hopelijk tot snel!