maandag 1 april 2013

Personal | 1 april kikker in je bil.

Vandaag is het zo ver; 1 april, grappendag of als je het mij vraagt, kan je het beter horrordag noemen. 1 april vind ik echt een van de vreselijkste dagen van het jaar. Gelukkig was ik op mijn middelbare school dan altijd vrij, omdat altijd op die datum vergadering was (true story!) en nu valt het gelukkig in het paasweekend.. Geen grappen die ze op school met je kunnen uithalen, maar je bent nergens veilig.. Klik verder voor mijn tips om 1 april te overleven. x



Natuurlijk is het makkelijkste om de hele dag ergens jezelf op te sluiten. Natuurlijk kan dit wel weer voor grappen zorgen die je proberen uit je kamer te lokken, maar een voorraadje eten is altijd handig aangezien dit vaak omgeruild word of word er zout overheen gegooid. Natuurlijk kan je ook zo veel mogelijk zelf doen, je eigen kopje thee maken enzovoort..


Probeer ook om niet in de 'standaard 1 april grappen te trappen'. Controleer je tandpasta en shampoo op geur en kleur, deze worden soms omgedraaid of vervangen. Controleer je kleding op vlekken (of briefjes), zodat als iemand zegt dat je een vlek hebt, je niet hoeft te kijken. Probeer ook schoenen zonder veters aan te doen, denk maar aan je 'je veter zit los grappen'..


Verder heb ik eigenlijk echt geen idee hoe je 1 april het beste kan overleven.. Hebben jullie nog tips?

1 opmerking:

  1. Praat erover, en let dan op gezichtuitdrukkingen.
    Dit helpt meestal wel...
    (:

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor je reactie en hopelijk tot snel!