dinsdag 9 april 2013

Nails | Magnetic nail polish.



De trend is al niet meer de nieuwste, maar toen alweer twee maanden geleden de uitverkoop van Essence en Catrice was, heb ik het voor het eerst gekocht: magnetische nagellak. Het heeft even geduurd voordat ik het durfde uit te proberen, maar ik heb het nu eindelijk geprobeerd. Ik heb een mooi kleurtje gebruikt, die nu nog steeds in het assortiment zit, alleen is er nu een andere magneet. Klik verder om te zien wat ik er van vond.. x




Eerst maar eens de inhoud. Ik heb de Essence Nail Art Magnetics gekocht in de kleur 09 Magic Red Carpet, dit is een erg mooie rode kleur, dat een beetje op een lichte bordeaux rood lijkt. Ik heb deze gekocht met de Nail Art magnet in het sterrenpatroon, deze is nu niet meer te koop. De nagellak is even groot als de limited editon lakken. De magneet producten zijn alleen te koop bij Kruidvat met een tweede Essence schap. De nagellak kost €1,99 en een magneet €1,79.


De magneet is redelijk simpel. Ik dacht eerst dat ik mijn gelakte nagel in het gat moest doen, maar na even de instructies te lezen kwam ik er achter dat je ongelakte nagel daar in moet en je die met de onderkant een paar millimeter boven je gelakte nagel te houden. Je moet de uitstekende kant (op de foto boven) aan de kant van je nagelriem houden. Simpel toch?


Op de foto is te zien dat het niet even makkelijk ging als het klonk.. Met dank aan mijn trillende handjes, stootte ik af en toe tegen mijn nagel, waardoor er weer een vlek kwam, maar dit was ook de enige afstand waarmee er iets met de lak gebeurde. Ik was volgens mij zo geïrriteerd dat ik het er zo snel af wou halen, dat ik niet eens eerst de randjes netjes heb schoongemaakt.. Magnetische nagellak, een leuk effect als je het kan, maar niks voor mij met mijn trillende handjes. Het lukt me niet om het zo lang stil en dicht bij te houden.

Hebben jullie ervaring met magnetische nagellak?

1 opmerking:

Bedankt voor je reactie en hopelijk tot snel!