woensdag 3 april 2013

Fashion | Durf jij deze trends aan?

 De lente komt er weer aan en dit betekend ook dat er weer nieuwe trends komen. Ik heb dit laatst al besproken, maar er zijn meer trends, die misschien niet iedereen zo gaat dragen.. Deze neem ik vandaag met jullie door. Durf jij ze te dragen of loop je er straal voorbij als je ze in de winkel ziet hangen..? Klik verder voor deze trends. x



Palazzo broek; een weide broek die tot over je knie komt en je eigenlijk totaal vormloos laat lijken. Het heeft wat weg van een pyjamabroek als je het mij vraagt.. Geef mij maar een lekkere skinny!

Tuniek over een broek; stiekem doe ik dit echt al eeuwen.. Een jurkje oprollen tot een shirtje en klaar! Een nieuw shirtje! Maar nee, nu is het echt een net geen jurkje, maar ook geen shirtje over een broek. Weer een soort pyjama gevoel.. Helemaal bij bovenstaande foto.. Skip!

Weide baggy shirts met korte mouwen; ik heb hier nog een van in mijn kast liggen. Met een simpel riempje kan je hem volgens mij nog redelijk leuk maken, maar ook zonder riempje is het lekker fris voor over bijvoorbeeld een bikini of jurkje.

Brede horizontale strepen; Deden deze strepen nou juist iets goed of iets verkeerd? Eigenlijk draag ik nooit strepen, dus ik denk dat ik deze ook snel skip..

Birkenstock-model schoenen;  ja! I'm in! Ik heb hier nog een setje van in mijn kast liggen die ik moest aanschaffen voor mijn opleiding en ze lopen een stuk beter dan die slappe slippers en zijn ook een stuk beter voor je voeten!

Half ingestopte blouse; ik heb dit al een paar keer geprobeerd, maar het mislukt toch altijd bij mij. Hij loopt er nooit mooi uit, dus meestal doe ik alles er in of helemaal niks, of alleen in een hoekje of bij mijn knoop. Dus ik doe half mee.

(verwijderbare) peplum; ik vind peplum echt super leuk, maar durf het niet zo goed. Van verwijderbare heb ik nog nooit gehoord, maar je blijkt ook peplum riemen te hebben.

De anorak; de wat? Na flink wat zoeken, kwam ik er achter dat dit een soort jas is. Maar ik heb ze nog nooit gezien, dus skip deze ook maar.

Welke van bovenstaande trends skippen jullie zeker weten?

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Bedankt voor je reactie en hopelijk tot snel!