woensdag 10 april 2013

Fashion | By... Holly Valance.

Weer eens een Fashion By... Deze keer van een misschien niet al te bekende vrouw, maar als je net zo'n grote TLC fan bent als mij en dan vooral van Shopping Queens, ken je haar vast wel. Een van de vaste juryleden. Verder is ze niet echt bekend in Nederland, maar haar kleding en vooral make-up en kapsel vind ik er altijd super leuk uit zien! Kijk verder om te zien wat ik nou zo leuk aan haar vind. x



Holly Rachel Vukadinović is een Australische actrice en zangeres. Holly speelde als actrice in de Australische soap Neighbours. Ook speelde ze een paar afleveringen in Prison Break.
In 2002 bracht ze haar eerste muziekalbum Footprints uit. In Nederland kwamen van dit album drie liedjes in de top 40. Kiss kiss was de grootste hit. Ze bracht in 2003 nog een tweede album uit, genaamd State of mind, maar na tegenvallende verkoopresultaten werd ze ontslagen door haar platenmaatschappij. Hierna heeft ze zich vooral gericht op het acteren.

 
Ik kon eigenlijk alleen maar red carpet looks van haar vinden, maar sommige daarvan zien er nog best classy uit. Op de eerste foto draagt ze een lekkere comfortabele blazer met een XL shirt, je zou het niet snel combineren, maar ik vind het erg leuk bedacht! Een legging en nude hakken. Ik hou van nude hakken! 
Op de tweede foto draagt ze echt een super mooi jurkje als je het mij vraagt. Ik zou hem niet snel zelf dragen, maar zij kan het echt prima hebben!  

Weer een comfy blazer, deze keer gecombineerd met een roze kanten jurkje. Zelf ben ik niet zo van blazers of kant, maar ik vind het haar echt leuk staan! De tweede jurk ik gewoon wat apart, maar ik vind hem haar erg leuk staan. Ze houd alles redelijk neutraal met weinig sieraden en zwarte hakken, wat de jurk extra laat opvallen.

 
Dit was een van de weinige 'normale' outfits die ik van haar con vinden. Gewoon een simpel vest met een leren jasje en een spijkerbroek.  De tweede foto is daar in tegen weer heel anders. Ze draagt hier (weer) een kanten jurkje, die eigenlijk heel chic is, maar de schoenen maken het toch weer wat stoerder. 

Echt een top outfit de eerste outfit! Het jurkje vind ik echt super mooi en laat je super slank lijken. De witte blazer maakt alles nog wat netter maar echt top! En dan over naar haar make-up.. Meestal draagt ze iets redelijk naturels. Een redelijke nude lipgloss met een winged eyeliner. Maar toch ziet ze er altijd goed uit.

 
Haar haar heeft ze ook altijd erg simpel maar toch heel mooi. Een moioe knot met uitstekende pony of gewoon mooie krullen. Het lijkt altijd alsof ze gewoon met een perfect kapsel uit bed stapt. 

Kenden jullie Holly Valance al? En wat vinden jullie van haar style?

Geen opmerkingen:

Een reactie plaatsen

Bedankt voor je reactie en hopelijk tot snel!