zaterdag 20 april 2013

Fashion | Boohoo wishlist.

Gisteren kreeg ik ineens een whatsappje met een foto en de tekst: 'jij zocht toch nog zo'n legging?' Ze stuurde me de link van de webshop en ik was verliefd. Boohoo.com is een super leuke webshop met een beetje 'aparte' kleding, maar echt totaal mijn smaak! En dat ook nog voor een niet al te dure prijs en geen verzendkosten! Ik was bijna verliefd op alles, maar heb hem toch in kunnen korten tot een kleine wishlist. x

Bandeau Aztec Print Chiffon Maxi Dress: €22.00

Monochrome Stripe Mix Fabric Mixi Dress: €38.00

OH MY GOD, ONESIE! 
Monkey Hooded Animal Onesie: €38.00

Short Camo Print Military Jacket: €38.00

Spike Shoulder Jumper: €30.00

Polkadot Lace Insert Sleevless Playsuit: €38.00

Floral Print One Shoulder Playsuit: €22.00

Black Highwaisted Supersoft Skinny Jeans: €38.00

Magical Print Jersey Leggings: €15.00

Monochrome Stripe High Waist Leggings: €12.00


Geo Print Triangle Bikini: €20.00 
Triangle Drop Earrings: €8.00
Nail Art Kit: €6.00

Een beetje van alles wat! Ik ben heel streng voor mezelf geweest.. Kenden jullie Boohoo.com al?

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Bedankt voor je reactie en hopelijk tot snel!