zaterdag 13 april 2013

Beauty | Favorites from now. #2

Het is alweer een hele tijd geleden dat ik een Favorites from now heb gedaan. Alweer bijna drie maanden, oepsie! Ik stap gewoon niet snel over naar andere producten en anders zouden altijd dezelfde producten voorbij komen. Maar in drie maanden is er toch flink wat veranderd. Dingen zijn opgeraakt, of ik vond toch wat beters.. Vandaag mijn nieuwe Favorites from now! x


Een dagelijks product voor mij, ook al draag ik geen make-up deze heb ik altijd op! Hij voedt mijn huid gewoon goed en ik krijg er geen rare plekken van, zoals met sommige andere crèmes. 

 photo DSCF4017_zps3af443c3.jpg
Favoriete haarproduct: Yves Rocher Réparation nutri-repair treatment shampoo. 
Laatst konden jullie al in mijn shoplog zien, dat ik deze shampoo had gekocht. Binnenkort komt hier nog een review van, dus ik ga hier niet te veel over zeggen, maar dat hij in dit rijtje staat betekend al genoeg toch?

 photo DSCF4013_zpsde7ea283.jpg
Favoriete parfum: Beyoncé Pulse.
In mijn vorige FFN stond de Playboy Play it sexy parfum, dit is de frissere variant er van. Om alvast het lente gevoel te krijgen, spuit ik deze vaak op. Hij gaat al aardig snel op..

 photo DSCF4010_zps0f9cb2e6.jpg
Favoriete gezichtsproduct: Extenso Intense soft Lotion + Soft cleansing milk.
Deze twee producten had ik nog van mijn vorige opleiding en ze stonden maar wat in mijn kast. Nu gebruik ik ze beide vaak. Meestal eerst de milk voor mijn ogen en daarna de lotion over mijn hele gezicht en ogen. Lekker fris 's ochtends!

 photo DSCF4007_zpsb592b2dd.jpg
Favoriete lichaamsproduct: Therme Scrub Salt Thalasso Seacare.
Lekker ruw voor onder de douche. Ik gebruik deze om de keer als ik ga douchen en hij scrubt gewoon goed. Voor mijn benen is hij zelfs bijna te ruw..

Kenden jullie deze producten al?

Geen opmerkingen:

Een reactie plaatsen

Bedankt voor je reactie en hopelijk tot snel!