woensdag 27 maart 2013

Win | Uitslag; Essence pakket.

Eigenlijk zou afgelopen zondag al de winnaar online komen van de Essence win-actie, maar natuurlijk vergat ik dat weer door de drukte.. Maar vandaag is het dan echt tijd voor de winnaar.. Er waren niet veel kanshebbers, maar heb jij wel meegedaan? Klik dan snel verder om te kijken of jij het bent geworden.. x


De winnaar is gekozen door middel van een namenkiezer en dus over de uitslag kan niet worden gecorrespondeerd. 

En de winnaar is..


Gefeliciteerd met je prijs, Anita! Stuur je voor 6 april 2013 een mailtje naar xminimuis@hotmail.com met hier in je adres? Als ik voor bovenstaande datum nog geen mailtje heb, zal ik jammer genoeg een andere winnaar moeten kiezen. 

Heb je niet gewonnen? Volgende keer beter! Want een volgende keer komt er zeker!

1 opmerking:

  1. Yes!!! Ik heb zojuist mijn gegevens gemaild. Hartstikke bedankt alvast!!

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor je reactie en hopelijk tot snel!