zaterdag 16 maart 2013

Video | Shortie; Outfit of the day.

Long time no see! Het is alweer veel te lang geleden dat ik een filmpje heb gemaakt, maar ben laatst weer voor de camera gesprongen. Ik heb voor vandaag een shortie; een kort filmpje van ongeveer een minuut, iets wat ik waarschijnlijk nog wel vaker ga maken. Vandaag laat ik hierin een Outfit of the day zien. Misschien ga ik dit vaker in filmpjes doen, maar waarschijnlijk dan meer outfits tegelijk. Laat me even weten wat jullie hiervan denken! Klik verder door het filmpje! x


Klik hier als je het filmpje niet kan zien.


Demin blouse | C&A
Bloemen top | H&M
Blauwe sjaal | Sinterklaas cadeautje
Mint groene broek | The Sting
Bruine gympen | H&M | €14,95?

Rimmel Scandaleyes Show Off mascara | Diverse drogisterijen
Yves Rocher Kohl 81 Noir | Yves Rocher
Catrice Ultimate Colour 200 More Is More | Diverse drogisterijen

Wat vinden jullie van mijn outfit? En moet ik vaker zulke filmpjes maken?

2 opmerkingen:

Bedankt voor je reactie en hopelijk tot snel!