donderdag 14 maart 2013

Shoplog | Twee middagjes vrij & Vrouw!

Vandaag weer eens een shoplog! Eigenlijk een combinatie van drie verschillende. Vorige week dinsdag was het mooi weer en besloot ik even de stad in te gaan, afgelopen weekend was ik bij de beurs Vrouw! in Leeuwarden en eergisteren was ik onverwacht vroeg uit en besloot ik ook nog even snel de stad in te gaan. Drie keer wat kleine dingetjes geshopt. Klik verder voor de shoplog. x



Afgelopen weekend was in het WTC Expo in Leeuwarden de beurs; Vrouw! Een leuke beurs voor, tja de naam zegt het al; vrouwen! Veel stands met cosmetica, verzorgingsproducten, kleding en een vleugje huishoudelijk. Ik kocht als eerste bij een kraampje vier paar oorbellen voor in totaal €5. Ik heb grote gouden ringen gekocht (doe eens gek..), Coco Chanel oorbellen in een gebroken witte kleur en super schattige, die ik waarschijnlijk nooit zou dragen, look a likes Angry Birds oorbellen. Als vierde paar kocht ik witte oorbellen met een blad, deze ben ik vergeten op de foto te zetten omdat ik deze in had..
Ook was ik al een tijdje op zoek naar een horloge. Ik zag deze leuke donkerblauwe Ice-watch look a like met mooie diamantjes aan de rand. Love it. Deze koste maar €7. 
Niet echt gekocht, maar ik stond bij een kraampje wat te snuffelen en toen duwde de vrouw allemaal proefjes in mijn handen. Het is van een merk dat Rooibos gebruikt, ik ben erg benieuwd en ga het zeker proberen! Misschien binnenkort nog een review dus..
Bij een nagel kraampje zag ik deze dotting tools liggen; eindelijk. Ik was hier al zo lang naar op zoek, maar de enige plaats waar je deze kon kopen was op Ebay.. Volgens mij koste deze rond de 5 euro.
En dan nu op naar mijn Kruidvat koopjes. Vorige week dinsdag was het prachtig weer en ik besloot met een vriendin een lekkere Mac Flurry te halen, aangezien de Kruidvat daar bijna tegenover zit, besloten we daar ook nog even snel doorheen te gaan. Ik kocht daar de drie nagellakjes van de eerste foto. Ze kosten €1 per stuk en kwamen uit de uitverkoopbak. Het zijn: Catrice 690 Fred Said Red, Catrice 890 How I Matt Your Mother en 03 Life Is A Freeride uit de Essence Snow Jam LE.
Eergisteren kocht ik nog twee nagellakjes van Essence; Nude Glam 08 Peach & Cream en Colour&Go 113 Do You Speak Love? Er is nu een leuke actie bij Kruidvat waarbij je twee Essence lakjes hebt voor €3 of 2 Catrice lakjes voor €5. Je bespaard niet super veel, maar toch leuk meegenomen!
Ook was ik al een tijdje benieuwd naar de Nivea Body Milk voor onder de douche. Hij was nu in de aanbieding voor €3,99 (net als alle Nivea Body producten). Ik heb die voor de droge huid. 
Omdat we thuis alleen hele ruwe scrub hebben, vond ik het tijd worden dat ik ook eens een mildere scrub had in plaats van op sommige dagen over te slaan. Ik kocht deze van de Body&Fruit lijn van Kruidvat in de geur Blueberry & Lychee. Deze body scrub kostte €2,99.
Omdat ik laatst een fles droogshampoo op heb gemaakt, leek het me handig om alvast een back-up te kopen. Ik zag dat Kruidvat nu ook een droog shampoo had en besloot hem mee te nemen. Hij koste €2,49, een koopje als het gaat om droogshampoo's! Volgens mij zit er zelfs meer in dan in die van Batiste.
Ook was ik al een tijdje op zoek naar een BB-cream, maar vind het altijd wat 'stom' om foundation te testen, omdat dat op je gezicht moet en soms de kleur compleet wat anders is, maar je het er met geen mogelijkheid af krijgt.. Omdat het nu toch rustig was probeerde ik deze BB-cream van Garnier, een van de eerste in Nederland, die nog steeds vele hun favoriet is. Ik probeerde hem uit en zag hem niet eens zitten zo goed matchte hij! Hij was in de aanbieding voor €7,99.

Dat waren mijn aankoopjes. Wat vinden jullie er van en waar willen jullie reviews van lezen?

2 opmerkingen:

  1. leuke aankoopjes die chanel oorbellen zijn echt leuk

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik zie dat je weer lekker geshopt hebt. De horloge vind ik super cool!

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor je reactie en hopelijk tot snel!