vrijdag 22 maart 2013

Review | Smoothie; Snow Jam, Nude Glam, Colour & Go.

Laatst konden jullie al lezen dat ik lekker had geshopt (klik hier voor de shoplog) en mijn nagellakstash weer wat had uitgebreid met onder andere drie nagellakjes van Essence. Een Snow Jam (limited edition vorige maand), Nude Glam en een standaard Colour & Go lakje. Drie hele verschillende kleuren, dus voor iedereen weer iets leuks! Klik verder voor mijn reviews! x






Essence Snow Jam; 03 Life Is A Freeride


Deze mooie blauwe nagellak, die ook wel een beetje weg heeft van turkoois, heeft een kleine zilveren shimmer. Hij dekt in twee laagjes. Hij zat in de Snow Jam LE, die nu niet meer in de winkel ligt, maar misschien kan je hem nog in de uitverkoopbak vinden. 
Essence Nude Glam; 08 Peach & Cream


Ik was al een tijdje op zoek naar een nude nagellak, omdat ik het bij veel mensen mooi vind staan, maar zelf geen had. Ik kocht deze om te proberen. Op de foto heb ik twee laagjes gebruikt, maar zoals je kan zien, dekt hij niet erg goed.. Dit is trouwens de nieuwe Nude Glam, die in februari nieuw in de schappen kwam. Hij kost €1,69.
Essence Colour & Go; 113 Do You Speak Love?



De tweede foto is misschien wat wazig, maar daarop is wel de echte kleur beter te zien. Hij is dieprood, zonder schimmer en dekt in twee laagjes. Voor de lente niet echt geschikt, omdat er dan meer felle kleurtjes worden gedragen, maar toch kon ik hem niet laten liggen. Hij kost net als de Nude Glam €1,69. 

Kenden jullie deze drie lakjes al?

3 opmerkingen:

  1. Je moet echt beter gaan lakken. Super lelijk. Maar het zijn wel mooie kleurtjes.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. hoi sanne leuke website! yeaaaaaaaaah xmlissa en stefan;p maar wel even beter lakken melissa en stefan!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Beetje jammer zulke reacties te lezen. Misschien had het ook anders geformuleerd kunnen worden; probeer geen nagellak op je nagelriemen te krijgen en anders met een wattenstaafje wat weg te poetsen. Leuke kleurtjes heb je uitgekozen en mooie lange nagels heb je!

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor je reactie en hopelijk tot snel!