vrijdag 8 maart 2013

Review | Rimmel Scandaleyes Show Off mascara.

Alweer een hele tijd geleden kreeg ik een mascara van Rimmel opgestuurd die ik had gewonnen met een like-actie op de Rimmel facebook. Ik mocht de Scandaleyes Show Off mascara proberen, maar omdat ik nog een had liggen, hield ik deze nog even dicht om niet te bederven. Maar nu probeer ik hem al een tijdje en vandaag deel ik mijn mening over deze mascara met jullie. x


De Scandaleyes mascara staat bekend door de aparte applicator. Het bovenste deel van deze applicator is namelijk een bolletje. Dit is om makkelijker haartjes te pakken, maar ik vind het net zo werken als een gewoon borsteltje.. Hij is verkrijgbaar in één kleur; 001 Black en het is 'het vervolg' op de gewone Scandaleyes mascara, die in het oranje flesje. De mascara beloofd lange, volumineuse wimpers. Zonder klontjes!

Zonder mascara - Met de Scandaleyes Show Off marcara

Omdat ik mijn wimpers verf, lijkt het alsof ik al mascara op heb op de eerste foto, dit is niet zo. De mascara geeft inderdaad wat lengte en volume, maar het blijft heel natuurlijk. Je kan het natuurlijk wel opbouwen, maar ik hou hier wel van. Hij doet voor mij niet meer dan nodig.

Mijn vorige mascara ging wat afbrokkelen als de dag voorbij was, maar bij deze krijg je wat grijze kringen onder je ogen, waardoor je er snel vermoeid uit ziet. Wel blijft de mascara goed een dag zitten, op een waasje onder je ogen na dus. Ook is de mascara wat boven mijn budget; hij kost namelijk €11,99. Deze kwaliteit zou ik ook van een Essence of Catrice mascara kunnen hebben..

De Rimmel Scandaleyes Show Off mascara is te koop bij de meeste drogisterijen voor €11,99.

Kenden jullie deze mascara al?

1 opmerking:

  1. Ik vind de verpakking echt super! Alleen het effect is wel mooi, maar zoals je zegt kan dit ook met een Essence of Catrice mascara.

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor je reactie en hopelijk tot snel!