maandag 4 maart 2013

Review | Parfum review.

Alweer een hele tijd geleden kocht ik bij de Action een nieuw parfum, omdat ik wel weer eens toe was aan wat nieuws. En omdat ik afgelopen week een parfum heb opgemaakt, vond ik ook dat ik wel een nieuwe mocht kopen. Ik had nog een cadeau bon van de Etos liggen van een jaar geleden en die wou ik nu wel eens uitgeven. Ik ging naar de Etos voor een nieuw parfum. Ik slaagde! Vandaag dus een review van een low-budget en een iets duurder parfum. x


Het eerste parfum is van de Action en heet Intense. Hij kost volgens mij maar €1,65! Ik ben slecht in geuren beschrijven en kan ook nergens de geurnoten vinden. Maar het parfum ruikt lekker zoet naar een soort versgebakken cake. Er komt wat honing en vanille geur naar voren, maar ook zit er een vleugje frisheid in. Het parfum blijft niet de hele dag zitten, dus een keer bijspuiten is nodig.
Het Intense eau de toilette met 50ml is te koop bij Action voor minder dan €2,00. 

Afgelopen week was ik in de stad en heb ik bij de Etos heel wat luchtjes geprobeerd, maar dit was toch de lekkerste; Beyoncé Pulse. Ik had al gehoord dat deze lekker was, maar had hem zelf nog niet geroken. Toen ik de prijs zag viel dat mee. Voor 15 ml betaalde ik €17,50. De geur is zoet, maar toch heel lekker fris. Hij blijft goed hangen, wel word de geur telkens zoeter. Dit is een van mijn nieuwe favorieten.
Topnoten: Perenbloesem, blue Caracao en bergamot
Hartnoten: Bluebird-orchidee, pioenroos en jasmijn
Basisnoten: Madagascarvanille, muskus en verschillende houtgeuren
De parfum is in verschillende groottes te koop. De 15 ML kost €17,50, de 3
0 ML kost €26,00 en de 
50 ML kost €36,00. Ook is er een s
hower gel te koop voor €12,50 en een b
ody cream voor €12,50.

Kenden jullie deze parfums al?

1 opmerking:

Bedankt voor je reactie en hopelijk tot snel!