maandag 18 maart 2013

Review | Garnier BB Cream.

Jullie konden laatst lezen dat ik mijn eerste BB Cream had gekocht. Het was ook gelijk een van de eerste BB Creams die in Nederland bekend werd; de BB Cream van Garnier. Ik heb hem getest. Normaal draag ik nooit foundation, alleen wat crème en soms wat concealer.. Draag ik deze wel? Klik verder om het te lezen. x

Garnier BB Cream Miracle Skin Perfector
Dagelijkse All-In-1 Verzorging
Direct perfecte huid effect:
Geeft stralende teint
Vervaagt lijntjes en imperfecties
Egaliseert
Hydrateert 24U
UV bescherming SPF15
Lichte huid
Vitamine C + Minerale pigmenten.

De verpakking is simpel en duidelijk. De tube staat er op, met een duidelijkere beschrijving dan op de tube zelf. De ene kant is in het Frans en de andere kant in het Nederlands. Aan de zijkanten staan de ingrediënten en een gebruiksaanwijzing. Ik heb de versie voor de lichte huid, hij is er ook nog voor de getinte huid.


De ingrediënten zien er goed uit. De Alcohol Denat staat wel hoog, maar dat is volgens mij een goede soort alcohol. Ook valt mijn oog op caffeine, een energy drankje voor je gezicht? 

Een uitleg over BB-Cream zelf en een klein stukje hoe je het moet aanbrengen.
Het is een standaard substantie. Hij is niet te dun, niet te dik. Hij veegt goed uit, hij vervaagd roodheid, maar echte onzuiverheden worden een ander verhaal. Voor mijn hand is hij wat te geel en donker, maar hij past wel goed bij mijn gezicht.
Links is zonder en rechts is met de BB-Cream. Op de foto is het niet echt goed te zien, maar op de eerste foto heb ik wat roodheid, wat op de tweede foto mooi word bedekt. Hij past perfect bij mijn huidskleur en geeft een gezonde gloed. Ik heb hem aan de ene kant met mijn handen aangebracht en de andere kant met een vochtig sponsje. Op sommige plaatsen, is hij wat vlekkerig, maar omdat het een bijna perfecte kleur is, zie je dat alleen van heel dicht bij. 
Mijn huids is erg droog en de BB-Cream maakt het eigenlijk nog net wat erger, ook al 'hydrateert hij 24 uur'..

Ik vind hem prettig in gebruik, maar gebruik hem niet dagelijks. Soms is mijn huid erg rood en dan gebruik ik hem wel. Hij blijft een paar uur zitten, maar geen hele dag. Misschien als je het goed afpoederd, wat ik niet doe, omdat ik dan nog meer schilfers krijg. De BB-Cream kost €9,99. Je kan hem kopen bij de meeste drogisterijen en ook via verschillende webshops zoals Bol.com.

Wat is jullie favoriete BB-Cream?

1 opmerking:

Bedankt voor je reactie en hopelijk tot snel!