vrijdag 15 maart 2013

Review | Catrice nagellak.

Jullie konden eergisteren in mijn shoplog al lezen dat ik laatst twee leuke Catrice lakjes had gekocht. Ik heb ze uit de uitverkoopbak voor €1, maar zag dat één van de kleurtjes ook in het nieuwe assortiment zit! Vandaag review ik deze twee leuke kleurtjes voor jullie; een oranje-rode kleur en een grijs-zilveren. Twee hele verschillende kleurtjes, dus voor iedereen wat leuks. Klik verder voor de reviews. x



Catrice is te koop bij Kruidvat en Trekpleister.
Ultimate Nail Lacquer 690 Fred Said Red

De nagellak is niet echt oranje, maar ook geen rood te noemen. Op de foto oogt hij wat oranje-er. Hij dekt goed in twee laagjes en is een lekker zomers en fris kleurtje. Hij zit nu nog steeds in het vaste assortiment en kost €2,99, maar misschien kan je hem nog in de uitverkoopbak vinden in het oude flesje voor €1.

Ultimate Nail Lacquer 890 How I Matt Your Mother (Brushed Metal Effect)

Een nagellak met een Brushed Metal Effect. Eerlijk gezegd zag ik volgens mij pas de verstopte, zwarte sticker bovenop de dop, toen ik hem ging swatchen op mijn nagels. Het effect is dat hij mat opdroogt. Aan de ene kant geeft hij het kleurtje een mooi effect. Hij zorgt wel wat voor fall out, net als voor de meeste donkere lakjes. De lak is donkergrijs met een blauw-paarse gloed. Hij is niet meer te koop, maar misschien kan je hem nog vinden in de uitverkoopbak. Hij dekt in twee laagjes.

Hebben jullie deze twee lakken al in je stash?

1 opmerking:

  1. How I matt your mother vind ik wel wat, de andere is me iets te oranje :)

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor je reactie en hopelijk tot snel!